fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש המשק של הפועל נצרת עילית מאיים להצית את עצמו

במחאה על כך שהעירייה לא העבירה הקצבות כספיות והקבוצה לא שילמה משכורות ארבעה חודשים. אסולין: ״אולי הם יתעוררו אחרי שיקרה לי משהו קשה״
שלומי אסולין (צילום: יצחק סולומון)
שלומי אסולין (צילום: יצחק סולומון)

ארבעה חודשים ללא משכורת מעיבים על ההישארות של הפועל נצרת עילית בליגה הלאומית. איש המשק המסור, שלומי אסולין, מאיים להצית את עצמו מחר(חמישי) בשעה 12:00 מול בניין העירייה, במחאה על אי העברת ההקצבות לקבוצה, שראשיה מאיימים לפרק אותה בגלל החובות.

״הגיעו מים עד נפש, שחקנים פונים אלי בוכים, אין להם כסף לקנות מטרנה לילדים, שחקן שאמור להתחתן לא יכול לשלם על חליפת החתן, שחקן אחר שהוא המפרנס היחידי במשפחה נותר ללא חשמל בבית בגלל שחברת החשמל ניתקו להם את הזרם, חבל שבעירייה יתעוררו אחרי שיקרה לי משהו קשה. אני כבר מיואש, אין לי מה להפסיד וחבל שהגענו למצב הזה. כנראה שאת העירייה לא מעניינת קבוצת הכדורגל. משה סלמן זיעזע את המדינה כשהצית את עצמו במחאה החברתית ב-2013, אני אזעזע את המדינה היום. הוא ההשראה שלי״.

מנכ״ל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, אובד עצות. ״אני כבר לא יודע מה לעשות ועם מי לדבר. כל פעם צצה בעיה חדשה ואנחנו תקועים בלי כסף. אני לא ישן בלילה, לא יכול להסתכל לשחקנים שלי בפרצוף. יש לי אחריות, משפחות לפרנס ועצוב שהגענו למצב הזה״.

שלומי אסולין (צילום: יצחק סולומון)
שלומי אסולין (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות