fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אין כמו אמריקה

בזמן שחבריהם יבלו את חופשת הקיץ על חוף הים או בבריכה, 84 בני נוער מאושרים מנצרת עילית, מגדל העמק ועמק יזרעאל, יבלו חודש שלם של טיולים וכיף באמריקה במסגרת פרויקט שותפות ביחד גליל מרכזי
טאמרק (צילום: שותפות ביחד גליל מערבי)
טאמרק (צילום: שותפות ביחד גליל מערבי)

משלחת הנוער הראשונה הקיץ למחנה טמארק שבדטרויט מישיגן עלתה על מטוס אל על ועשתה דרכה לארה"ב. הורים, אחים, חברים הגיעו לטקס הפרידה המסורתי בו נכחו גם גם ממלא מקום ראש עיריית נצרת עילית בפועל נתנאל טויטו וראש עיריית מגדל העמק אלי ברדה. השניים הגיעו במיוחד על מנת לאחל לבני הנוער חופשה נעימה ומהנה בקצה השני של העולם.

החניכים, תלמידי כיתות ז' וח' מנצרת עילית, מגדל העמק ועמק יזרעאל, יבלו קיץ חלומי בחסות הקהילה היהודית של דטרויט. במשך חודש ימים ישהו במחנה בילוי ספורט ונופש אטרקטיבי בדטרויט וישהו בו יחד עם בני נוער אמריקאים. פעילות המחנה כוללת מגוון אטרקציות מבוקר עד לילה, טיולים בחיק הטבע, פעילות אסטרים, שיט, הפלגות ומסיבות אל תוך הלילה.

טאמרק (צילום: שותפות ביחד גליל מערבי)
טאמרק (צילום: שותפות ביחד גליל מערבי)

מארגני המחנה בשותפות ביחד גליל מרכזי מציינים כי זו השנה ה 14 לתכנית טמארק ובסך הכל השתתפו בה במהלך כל השנים למעלה מ- 1000 בני נוער. בזמן שהותם,בני הנוער מישראל מאומצים על ידי משפחות יהודיות אמריקאיות ומתארחים בבתיהן . "הקשר בין בני הנוער למשפחות המאמצות מרחיב את מעגל משפחת השותפות הן בישראל והן בדטרויט ופותח עולמות חדשים עבור שתי הקהילות", אומרת מנהלת הפרויקט זיוה אוחיון.

אחד הדברים המרתקים במחנה הוא חווית ההתנתקות הטוטאלית של בני הנוער מאמצעי תקשורת, סלולר ומחשבים. במשך חודש ימים התלמידים מתנתקים מהפייסבוק, מהמחשב, מהטלפון הנייד והטלוויזיה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות