fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אושרי גיטא הדהים את נצרת עילית: אני עוזב

החלוץ שסיכם בקבוצה יטוס לחפש את עתידו בארצות הברית. "למרות שאני בנצרת עילית רק תקופה קצרה, נקשרתי למועדון", אמר. המנכ"ל ברעם: "הוא נכנס לכולם ללב, ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה בעתיד"
אושרי גיטא
אושרי גיטא (צילום:חג'אג' רחאל)

הלם בהפועל נצרת עילית. רק בשבוע שעבר עוד התגאה מאמן הקבוצה, דני גולן, בעובדה שהצליח להביא לקבוצה את אושרי גיטא, ובשלישי האחרון, לפני אימון הבוקר, נכנס אותו גיטא לשיחה עם המנכ"ל גיל ברעם, והודיע לו כי הוא פורש מכדורגל ומחפש את עתידו מעבר לים.

אתמול, (ג')  גיטא נראה נרגש ביותר, ומיהר להיפרד מחבריו לקבוצה. "אני אוהב אותכם, מאחל לכם הצלחה מכל הלב", אמר ולא הצליח להסתיר את התרגשותו.

אושרי גיטא
דף חדש. אושרי גיטא (צילום: חג'אג' רחאל)

גיטא, אב לזוג תאומות בנות חצי שנה, נענה להצעה של קרובי משפחה המתגוררים בארצות הברית, ויטוס לשם כדי לחפש את עתידו. לדברי גיטא, "אני צריך לחשוב על העתיד שלי, על הילדות שלי, על המשפחה, וכדורגל זה לא פרנסה בטוחה".

 גיטא סיפר למנכ"ל גיל ברעם, כי למרות התקופה הקצרה בקבוצה, נקשר למועדון ולאנשים. "חבל שאני לא יכול לעזור לכם בליגה, אבל אני מסתכל קדימה, על העתיד של משפחתי. זה צעד לא פשוט, לא קל לעזוב את הארץ בה נולדת וגדלת, אבל אני חייב לנסות משהו אחר".

בתחילת הקריירה שלו שיחק גיטא במדי הפועל נצרת עילית, בעונה בה שיחקה הקבוצה בליגת העל, תחת מוטי איווניר.

המנכ"ל ברעם נתן את  ברכתו: "אני האחרון שיחזיק אותך בכוח, העתיד שלך יותר חשוב מהכל, קבל את ברכת הדרך שלי, ואם תוך חודש חודשיים לא תסתדר שם, ותחליט לחזור לארץ, יש לך מקום לחזור אליו".

 המנכ"ל ברעם אמר לבלינקר: "עזיבתו של גיטא היא מכה מקצועית, הוא בחור מקסים שבתקופה הקצרה בה היה אצלנו נכנס לכולם ללב, ואנחנו מאחלים לו המון הצלחה בעתיד".

אגב, שחקנים שמכירים את אושרי גיטא, סיפרו כי הנושא שכב בראשו במשך תקופה ארוכה והעיק עליו, עד קיבל החלטה בנושא השבוע. "ראו עליו בשבועיים האחרונים שיושב לו סלע של 2 טון על הלב, עכשיו זה השתחרר ומאחלים לו הצלחה בהמשך", אמר אותו שחקן.  

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות