fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אום אל פאחם לא עונה בפעם השנייה

השחקנים חוששים להגיע מחשש לנקמה בגלל הרצחו של החיים עדן אטיאס. גם ניסיון להחליף ביתיות ולארגן ארוחה משותפת נפל
עדן אטיאס ז"ל
עדן אטיאס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)
עדן אטיאס ז"ל
עדן אטיאס ז"ל (צילום: באדיבות המשפחה)

לפני כחודשיים, לאחר מותו של החייל צה"ל, עדן אטיאס, קבוצת הנוער של הפועל נצרת עילית בכדורסל הייתה אמורה לארח את אום אל פאחם. האורחים חששו להגיע לנצרת עילית, ככל הנראה בגלל קבלת פנים "חמה", שהכינו להם חבריו של אטיאס. איגוד הכדורסל דחה את המשחק לחודש ינואר, בתקווה שעד מועד קיומו יירגעו הרוחות. אלא שהשבוע הייתה אום אל פאחם אמורה להגיע למשחק הדחוי מול חניכיו של המאמן אבי חיים, אך הם הודיעו שוב כי ההורים חוששים לשלוח את ילדיהם. המאמן אבי חיים, באקט של ספורטיביות ודו קיום, הציע להעביר את המשחק לפאחם, ולקיים בסיומו מפגש בין שתי הקבוצות כולל ארוחה. בנצרת עילית ממתינים עד היום לתשובה.

המנהל המקצועי של מחלקת הכדורסל בנצרת עילית, אלי מלדסי, אומר: "לדעתי הם חיפשו תירוץ לא להגיע, הנושא הועבר להכרעת האיגוד שייתן את דעתו".

ובנושא אחר: כדורסלן הקבוצה הבוגרת, שבי מנשרוב, יועמד בפני ועדת משמעת פנימית, בעקבות החלטתו לנצל את פגרת החורף לטובת טיול ממושך במזרח. "הוא לא קיבל אישור, יצא על דעת עצמו, לא התייצב לחידוש האימונים, ונצטרך לבדוק מה אנחנו עושים", אומר מלדסי בתגובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות