fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אהבה בסוף הקיץ נוסח נצרת עילית

שחקני הפועל נצרת עילית חגגו את סיום סבוב המשחקים הראשון עם בשרים על האש, אלכוהול, קריוקי ושלל חיקויים. ביום שני הם יחזרו לדבר האמיתי, במשחק חוץ נגד בית"ר תל אביב/רמלה

רגע אחרי סיבוב המשחקים הראשון בליגה הלאומית, אותו סיימה הקבוצה במקום השני בטבלה, התפנו שחקני הפועל נצרת עילית לחגוג את סיום הסיבוב המשחקים הראשון, בחצר ביתו של שוער הקבוצה, מאיר כהן, בעפולה. אחרי ארוחה דשנה של  בשרים על האש, וכטוב לבם באלכוהול, התפנו השחקנים לדבר האמיתי: מסיבת קריוקי.

בזה אחר זה עלו ובאו שחקני הקבוצה והפגינו שלל ביצועים, חלקם מרשימים, חלקם פחות. בין הבולטים בשירה ניתן לציין את הקשר יניב דרעי, את המעסה סופגי ואת הצעיר אופיר שמילוביץ. בין המזייפים: המגן בן תורג'מן.

את ההצגה גנבו יושב ראש הקבוצה, רוני ליקוורניק, ואיש המשק, שלומי אסולין, עם ביצוע סוחף ומדליק של 'אהבה בסוף הקיץ', שהעלה את מפלס מצב הרוח לשמיים.

בין לבין הפגין הקפטן ראובן גל שלל חיקויים, שהשכיבו את כולם על הרצפה. בין היתר חיקה את השוער מאיר כהן, את החלוץ הייתם חלבי ואת המאמן דני גולן. "עדיף שיחליף קריירה, שיהיה חקיין במקום כדורגלן", אמרו חברים לקבוצה.

אחרי המסיבות והחגיגות, חוזרת הפועל נצרת עילית לדבר האמיתי. ביום שני תצא למשחק חוץ נגד בית"ר תל אביב/רמלה. "צפוי משחק קשה, אחרי המעידה נגד הכח אנחנו חייבים לקחת את הנקודות", סיכם הבלם אלירן חודדה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות