fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אבשלום נוריאל: "אגיע למשחק העלייה"

זה מה שהבטיח הספונסר של הפועל נצרת עילית, לראשי הקבוצה
אבשלום נוריאל
אבשלום נוריאל (צילום: יצחק סולומון)

יושב ראש הפועל נצרת עילית לשעבר, אבשלום (אבוש) נוריאל, כיום הספונסר של הקבוצה, מוזמן שוב ושוב על ידי ראשי הקבוצה, היו"ר רוני ליקוורניק והמנכ"ל גיל ברעם, לצפות במשחקי הקבוצה. בדרך כלל הוא מתחמק מתשובה ישירה, השבוע הוא הפתיע כשהבטיח: "אבוא למשחק העלייה של הקבוצה".

אבשלום נוריאל
אבשלום נוריאל (צילום: יצחק סולומון)

למרות שנוריאל היה טרוד בתקופה האחרונה בענייני משפטו ועסקת הטיעון אליה הגיע, הוא לא ויתר על התעניינות בקבוצה, בשורותיה שיחק בצעירותו במחלקת הנוער. במהלך המשחקים נוהג נוריאל להתקשר מספר רב של פעמים, להתעניין בתוצאות ואף לעודד את השחקנים. כך היה בשישי שעבר נגד הפועל פתח תקווה, כך היה בשלישי האחרון נגד הכח רמת גן.

בעניין אחר. אבשלום נוריאל לא אהב את הכותרות שעשה אביו, אברהם נוריאל, שחבר למתמודד על ראשות העיר נצרת עילית, עדי ברקו, יריבו של ראש העיר המכהן שמעון גפסו. נוריאל ביקש להעביר מסר לגפסו, לפיו אינו תומך בצעדיו של אביו ואף ינסה לגרום לו לרדת מהנושא הפוליטי. אגב, המנכ"ל ברעם, ששוחח עם אברהם נוריאל, שמע ממנו ביקורת קשה על ראש העיר, מה שמלמד כי ניסיונו של אבשלום נוריאל להוריד את אביו מהעץ הפוליטי לא יהיה כל כך פשוט.

המנכ"ל גיל ברעם: "אבוש עזר, אבוש עוזר ואבוש יעזור. מגיע לו אות יקיר העיר על מה שהוא עושה למען המועדון. אין משהו שאני מבקש ממנו והוא לא עוזר. היינו שמחים אם היה נענה להזמנות שלנו ומופיע למשחקי הקבוצה, אבל אנחנו מכבדים את רצונו ואת החלטתו".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות