fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סערה? קור? הצחקתם את משפחת קוזניצוב

אלכסיי ואילונה קוזניצוב מנצרת עילית, עלו לפני חצי שנה מסיביר * "אנחנו לא כל כך מבינים את ההיסטריה בארץ סביב מזג האוויר, ממש נעים כאן", אמרו על מזג האוויר החורפי שנחת עלינו
אילונה ונסטיה קוזניצוב בסיביר (צילום עצמי)
אילונה ונסטיה קוזניצוב בסיביר (צילום עצמי)

אלכסיי ואילונה קוזניצוב מנצרת עילית, עלו לפני חצי שנה מסיביר, שם הורגלו לטמפרטורה שמגיעה עד למינוס 45 מעלות צלזיוס. "אנחנו לא כל כך מבינים את ההיסטריה בארץ סביב מזג האוויר, ממש נעים כאן", אמרו על מזג האוויר החורפי שנחת עלינו בשבוע שעבר.

אילונה ונסטיה קוזניצוב בסיביר (צילום עצמי)
אילונה ונסטיה קוזניצוב בסיביר (צילום עצמי)

ימי הסערה שפקדו אותנו השבוע והציפייה הדרוכה לשלג בירושלים התקבלו בחיוך משועשע בביתה של משפחת קוזניצוב בנצרת עילית. ההורים אלכסיי ואילונה  עלו מסיביר לפני כחצי שנה יחד עם בתם נסטיה.

בסיביר הם הורגלו לחורף מושלג ללא הפסקה וניהלו אורח חיים שגרתי כשהשלג נערם מסביב לביתם "שלג אף  פעם לא היה בעיה או מכשול בסיביר, גם הקור הקשה שמגיע למינוס 45 מעלות לא שינה את שגרת היום ורק לעיתים רחוקות לא הלכנו לעבודה בגלל מזג האוויר".

כשהגיעו לארץ בחודש מאי האחרון הופתעו ממזג האוויר החם ובקיץ לקח להם זמן להתרגל לחום המתיש. "זה החורף הראשון שלנו בארץ ומבחינתנו זה לא חורף לעומת סיביר אלא אביב".

אלכסיי ואילונה, שניהם דוקטורים לפילוסופיה, סיימו  השבוע את לימודי העברית באולפן. הם מתחילים את צעדיהם הראשונים בחיפוש מקום תעסוקה בליווי אגף לשילוב קהילתי בעירייה. בתם נסטיה בת ה- 15 היא שחקנית כדורסל מצטיינת. "כיף לנו בארץ, אין מה להשוות בין ישראל לסיביר , כאן הרבה יותר טוב ולא רק בתחום מזג האוויר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות