fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתפסו מאות פריטי לבוש בשווי של 250,000 שקל, החשודים כמזויפים

בפעילות משולבת של משטרת ישראל ונציגי בעלי הזכויות בכפר עין מאהל, נתפסו מאות פריטי לבוש בשווי של 250,000 שקל, הנושאים סימני מסחר של מותגים שונים ביניהם: פולו, לואי ויטון, נאוטיקה, רלף לורן, טומי הילפינגר, אדידס, ב.מ.וו ואנדראמור, החשודים כמזוייפים.
חלק מהסחורה שהוחרמה (צילום דוברות המשטר)
חלק מהסחורה שהוחרמה (צילום דוברות המשטר)

בפעילות משולבת של משטרת ישראל ונציגי בעלי הזכויות  בכפר עין מאהל,  נתפסו מאות פריטי לבוש בשווי של 250,000 שקל,  הנושאים סימני מסחר של מותגים שונים ביניהם: פולו, לואי ויטון, נאוטיקה, רלף לורן, טומי הילפינגר, אדידס, ב.מ.וו ואנדראמור,  החשודים כמזוייפים.

חלק מהסחורה שהוחרמה (צילום דוברות המשטר)
חלק מהסחורה שהוחרמה (צילום דוברות המשטרה)

הפריטים שנתפסו הוצגו למכירה בתוך חנות בגדים בכפר וחלק מהם נמצאו בתוך מחסנים ממתינים לשיווקם בחנויות אופנה שונות. סה"כ במסגרת המבצע עוכבו 6 חשודים באמצע שנות ה-40 ומעלה, בחשד לממכר סחורה המפרה סימני מסחר.

כל החשודים תושבי עין מאהל למעט חשוד אחד תושב שטחים, בעל אישור שהיה בארץ. במשטרה מדגישים כי ממכר סחורה מזויפת פוגע בציבור הלקוחות אשר אינו מודע לזיוף ורוכש סחורה ירודה במחיר גבוה. כמו כן, נפגעים גם היצרנים, היבואנים והמפיצים של הסחורה המקורית. "במרבית המקרים הסחורה המזויפת מוברחת ללא תשלום מסים ומכסים, תוך פגיעה בהכנסות המדינה", אומרים במשטרה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות