fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו לז'קי לוי: ״בהצלחה-הממשלה כולה מאחוריך״

סגן שר הבינוי והשיכון והמועמד לראשות העיר בית שאן ז׳קי לוי, השתתף בהרמת כוסית חגיגית אותה ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו לסיעת הליכוד וראשי ערים של התנועה מכל רחבי הארץ. בסיום המפגש שוחחו נתניהו ולוי. ראש ממשלה הביע את תמיכתו במועמדותו של לוי. ״צר לי שאתה עוזב את הכנסת והממשלה, מאחל לך בהצלחה בבחירות", אמר
תמיכה. נתניהו ולוי (צילום עצמי)
תמיכה. נתניהו ולוי (צילום עצמי)

סגן שר הבינוי והשיכון והמועמד לראשות העיר בית שאן ז׳קי לוי, השתתף בהרמת כוסית חגיגית אותה ערך ראש הממשלה בנימין נתניהו לסיעת הליכוד וראשי ערים של התנועה מכל רחבי הארץ. בסיום המפגש שוחחו נתניהו ולוי. ראש ממשלה הביע את תמיכתו במועמדותו של לוי. ״צר לי שאתה עוזב את הכנסת והממשלה, מאחל לך בהצלחה בבחירות, הממשלה כולה מאחוריך".

תמיכה. נתניהו ולוי (צילום עצמי)
תמיכה. נתניהו ולוי (צילום עצמי)

ז׳קי לוי דחה רק לאחרונה את הפנייה של ראש הממשלה בנימין נתניהו לשמש באחד התפקידים הכי רגישים ונחשבים בכנסת-יו״ר הקואליציה.

לוי, שבשלב זה כבר החליט להתמודד לראשות העיר, להתמודד לראשות העיר, סירב לבקשת ראש הממשלה, שהבטיח ללוי בעתיד גם שדרוג לתפקיד שר.

מאז פתיחת קמפיין הבחירות של לוי לפני כחודש ימים, הספיקו להגיע לעיר מספר לא מבוטל של שרים ונושאי תפקידים בכירים ובניהם: שר התחבורה והמודיעין ישראל כץ, שר התיירות יריב לוי, שר הרווחה חיים כץ, שרת התרבות והספורט מירי רגב, ראש עיריית ירושלים ניר ברקת ושרים נוספים אמורים להגיע לבית שאן בקרוב.

השבוע כאמור, בסיום כנס ראשי הערים ואנשי סיעת הליכוד בכנסת, התיישב ראש הממשלה יחד עם סגן שר הבינוי והשיכון ומועמד הליכוד לראשות העיר ז׳קי לוי לשיחה בה הפציר שוב בלוי להישאר בכנסת: ״אתה באמת עוזב אותנו?", שאל נתניהו את לוי והוסיף: ״אני בטוח שיכולת להמשיך ולהתקדם בתפקידים בכנסת ובממשלה. אני מאחל לך הצלחה במערכת הבחירות על ראשות העיר בית שאן. הממשלה כולה מאחוריך״.

לוי, הנחשב לאחד מחברי הכנסת הדומיננטיים של הליכוד המקורב לראש הממשלה, הודה לנתניהו בחום וציין כי הוא יפנה אליו מיד עם בחירתו להיות מעורב בטיפול נקודתי מקיף לעיר בית שאן.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות