fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתנאל טויטו עוזב את תיק החינוך אחרי שנתיים וחצי

תיק החינוך קרוב לליבי, פעלתי ללא לאות למען מערכת החינוך ואני סמוך ובטוח שהיא תמשיך להיות נקודת החוזק המשמעותית של העיר", אומר ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית לשעבר
נתנאל טויטו (צילום עצמי)
נתנאל טויטו (צילום עצמי)

ממלא מקום ראש העיר נצרת עילית לשעבר, נתנאל טויטו, שהחזיק בתיק החינוך בשנתיים וחצי האחרונות, הודיע השבוע על פרישתו מהתפקיד. "תיק החינוך קרוב לליבי, פעלתי ללא לאות למען מערכת החינוך ואני סמוך ובטוח שהיא תמשיך להיות נקודת החוזק המשמעותית של העיר", אומר טיוטו.

נתנאל טויטו (צילום עצמי)
נתנאל טויטו (צילום עצמי)

עוד אמר טויטו: "בתקופה האחרונה הבנו כי דרכינו, ערכינו ועמדותינו בנושאי הליבה ובכלל שונות מאלו של ראש העיר הנבחר ועל כן בחרתי יחד עם שותפי לסיעה להמשיך ולשרת את הציבור ולפעול למען העיר וקידומה מהאופוזיציה. העיר מתמודדת מול אתגרים רבים ומשמעותיים ועל כך אין חולק. דרושה עבודה מאומצת אך אפשרית בהחלט, שכן בבסיסה של העיר נמצאת קהילה חזקה, מנועי צמיחה חברתיים וכלכלים ופוטנציאל בלתי ממומש".

טויטו סיכם ואמר: "איחלתי לרונן, לנו ולעיר הצלחה. כולי תקווה שידע להמשיך את הפרויקטים החשובים ויתנגד ליוזמות ותהליכים שנוגדים את צמיחתה ועתידה של העיר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות