fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא הפועל עפולה: "לא היה לי ספק שנעבור בקרה"

נשיא הפועל עפולה, ששי יעקב, בטור אישי מיוחד, לאחר שקבוצתו אושרה בבקרה התקציבים ואיום הירידה לליגה א' הוסר
ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)
הנשיא ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)
שבועות לא פשוטים עברנו. ידענו שהחיים שלנו כקבוצה בפריפריה קשים, אבל לא היה לי ספק שנעבור בקרה.
אני אוהב אתגרים, אבל הפעם האתגר היה לא פשוט ובעיקר מורכב. נדרשנו להיות יצירתיים, נחושים וממוקדי מטרה. על המשימה הזו פיקד באופן אישי ראש העיר יצחק מירון, שפעל באופן אישי מול עופר אורליצקי ושוחח עמו מספר פעמים על מנת למצוא פתרון לבעיית הבטוחות מול הבקרה.
ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)
הנשיא ששי יעקב (צילום חגאג רחאל)
אנשי הבקרה עמדו על הרגליים האחוריות שהשנה התחייבות הרשויות לא נחשבות כבטוחה. הזמן הלך ואזל מול לוח הזמנים הצפוף שנוצר. נאלצנו לפנות לנשיאות בית הדין בהתאחדות בטענה שיש כאן קיפוח. חלק מהטענות שלנו התקבלו וגם קיבלנו ארכה להתארגן בהתאם.
היום, אחרי אין ספור שעות עבודה והתגייסות של כמה אנשי עסקים וכמובן בליווי הצמוד של ראש העיר יצחק מירון, הצלחנו להעביר את הקבוצה בבקרה.
אני מבקש להודות באופן אישי לכל האנשים שפעלו בצורה שקטה ואינטנסיבית למען הקבוצה – דני אסולין היו״ר, עמי אסייג המנכ"ל, לחברי ההנהלה, לתומר רחמים, לעו״ד מוטי אלוש, לצוות לשכת ראש העיר רוחמה ודורית המקסימות, למומו לוי סגן ראש העיר, למוטי פיראל הדובר, לעודד פרל מנהל מחלקת הספורט ולעוד אנשים טובים ונפלאים שעשו ימים כלילות למען הקבוצה בתקופה זו. אני מתנצל מראש אם שכחתי מישהו.
לא אהבתי בלשון המעטה את הניסיון הציני להכניס מעורבות פוליטית של מספר גורמים. זה היה מיותר ולא לעניין. הספורט בעיר הוא של כולם והוא חייב להישאר טהור ונקי מפוליטיקה. כך היה עד עכשיו וכך גם ימשיך להיות.
זה הזמן להיות מרוכזים בדבר האמתי באמת – הגעה שלכם אוהדים יקרים למשחקי הקבוצה.
אני מבקש להודות למשפחתי היקרה: לרעייתי אורלי ולילדים המקסימים שלי שעברו ביחד איתי תקופה לא פשוטה. תודה משפחה יקרה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות