fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת: אם וארבעה ילדים ניצלו מדירה שעלתה באש

דרמה בניין מגורים בנצרת הסתיימה בהפי אנד בזכות תושייתם של אנשי ההצלה
שוטרים מרגיעים את הניצולים
ניצלו בנס. בני המשפחה בנצרת (צילום עצמי)

צוות של יחידת שחר 101 של מג״ב צפון ובלשי תחנת נצרת היו בדרכם לחיפוש אחר חומרי הסתה בדירה בעיר נצרת, אך הגורל רצה אחרת, כשהם הבחינו באשה שצועקת מהחלון, שדירתה עולה באש. השוטרים נזעקו לבניין בריצה, והבחינו בעשן רב העולה מדירה בקומה הרביעית. מבלי לבזבז רגע הכוחות התפצלו. חלק מהשוטרים רצו לנתק את החשמל, חלק הזעיקו אמבולנס וכיבוי אש וצוות נוסף טיפס בגרם המדרגות לחפש אחר לכודים ולחלץ אזרחים מהבניין. מבלי לחשוב פעמיים כיסו השוטרים את הילדים במעיליהם והובילו את המשפחה במהירות דרך גרם המדרגות אל מחוץ לבניין. בהמשך חילצו דיירים נוספים מקומות גבוהות יותר.

 

שוטרים מרגיעים את הניצולים
ניצלו בנס. בני המשפחה בנצרת (צילום עצמי)

מפקד הצוות רס״מ אייל בן סימון: ״כשהגענו לקומה הרביעית, הכל היה אפוף עשן. כמעט לא היה ניתן לראות דבר. הדלת של הדירה שעלתה באש הייתה פתוחה, ומתוכה עלה עשן ומילא את חדר המדרגות״, מספר אייל. למרות הקושי השוטרים לא ויתרו ודפקו על דלתות הדירות לחפש אחר לכודים. ואכן היו כאלו. דלת הדירה הייתה פתוחה, ובפנים הבחנו באם וארבעת ילדיה, בגילאי 2-5, עומדים על אדן החלון וקוראים לעזרה״.

במקביל חובש אשר היה בצוות העניק לאזרחים עזרה ראשונה, ומאוחר יותר אחת הנשים שחולצו פונתה במצב קל לקבלת טיפול רפואי. כיבוי אש הגיע למקום והשתלט על השריפה, ובנס האירוע נגמר ללא נפגעים. מאוחר יותר התברר כי מקור השריפה היה ככל הנראה היה תנור דולק שהושאר בתוך הדירה. מפקד יחידת שחר 101 של מג״ב צפון, סנ״צ מאיר אליהו שיבח את השוטרים על פעילותם והוסיף: ״ מבחינתנו הצלת חיים נמצאת במקום הראשון לפני כל פעילות. בסופו של דבר הצוות הגיב במהירות, ופעילותו האמיצה מנעה קורבנות בנפש".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות