fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד הגבר שאנס ושפך חומצה על הנערה

כתב אישום הוגש נגד נאשם בן 51 מנצרת המייחס להם ביצוע עבירות מין וכן עבירה של חבלה בכוונה מחמירה. לפני שלושה שבועות, שפך על פניה של הנערה חומצה וגרם לנזק בלתי הפיך לעיניה. "מעשיו של נאשם מלמדים על אכזריותו הרבה, על כך שאינו בוחל בדבר על מנת להשיג את רצונו ועל כך שאין לו כל ערך לחיי אדם", נכתב בכתב האישום
צילום: אילוסטרציה
חשד לאונס קבוצתי בנהריה | צילום: אילוסטרציה לפי סעיף 27א' לזכויות יוצרים

פרקליטות מחוז צפון הגישה הבוקר (ראשון) לבית המשפט המחוזי בנצרת כתב אישום נגד נאשם בן 51 ונאשם (קטין) בן 17 מנצרת המייחס להם ביצוע עבירות מין וכן עבירה של חבלה בכוונה מחמירה כנגד הבגיר.

על פי עובדות כתב האישום בתקופה הרלוונטית לכתב האישום, ביצעו שני הנאשמים קרובי משפחה זה של זה וקרובי משפחתה של המתלוננת עבירות מין במתלוננת לאורך תקופה.

במהלך תקופה זו ביקש הנאשם המבוגר להינשא למתלוננת ומשפחתה סירבה לבקשה. סמוך לחודש פברואר שנת 2013, נודע לנאשם  כי בכוונת המתלוננת להתארס לאחר, והבין כי אירוסיה של המתלוננת עלולים להרחיקה ממנו, כך שהוא לא יוכל לבצע בה את זממו.

לפני שלושה שבועות, סמוך לשעה 23:30, דפק הנאשם הבגיר על חלון חדרה של המתלוננת וכשפתחה המתלוננת את החלון, שפך על ראשה ופניה חומר מסוג חומצה הידרוכלורית ונמלט מהמקום. כתוצאה ממעשיו נגרם למתלוננת נזק בלתי הפיך בשתי עיניה.

מתוך כתב האישום: "מעשיו של נאשם 1 (הבוגר, ר"כ) מלמדים על אכזריותו הרבה, על כך שאינו בוחל בדבר על מנת להשיג את רצונו ועל כך שאין לו כל ערך לחיי אדם. אכזריותו של נאשם 1 מלמדת, כי הוא מסוכן נשקפת ממנו מסוכנות אותה לא ניתן לאיין באמצעות חלופת מעצר. מעשיו של משיב 2  (הקטין, ר"כ) מלמדים, כי נשקפת ממנו מסוכנות גדולה לציבור, אותה לא ניתן לאיין באמצעות חלופת מעצר . בנוסף, בעניינם של הנאשמים קיים חשש לשיבוש הליכים, שכן הנאשמים הינם קרובי משפחה של המתלוננת ובני משפחתה ולפיכך עלולים להשפיע עליהם".

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות