fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"זה לא כדורגל, זו מלחמה"

שחקני העבר של הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת, מאיר זנו וראפע סולימאן, נגד האלימות בין מחנות האוהדים, במשחק הדרבי האחרון
מאיר זנו וראפע סולימאן (צילום: יצחק סולומון)
מאיר זנו וראפע סולימאן (צילום: יצחק סולומון)

כדורגלני העבר של הפועל נצרת עילית ומכבי אחי נצרת, מאיר זנו וראפע סולימאן, לא אהבו את התנהגות האוהדים של שתי הקבוצות במשחק הדרבי הסוער ביום שני שהסתיים בתיקו 1:1, ויצאו בקריאה משותפת לקהל להרגיע את הרוחות ולשמור על יחסי שכנות טובים.

מאיר זנו: "היה משחק חם וסוער למרות מזג האוויר הקפוא. שיחקתי בעבר בלא מעט משחקי דרבי, חלק מהם היו חמים, הרחקות, מכות, אבל אחרי שריקת הסיום ידענו לעשות הפרדה ולהיות חברים. היום השחקנים אולי חברים, אבל ביציע ראיתי המון שנאה בין מחנות האוהדים".

ראפע סולימאן: " התאכזבתי בגדול ממה שקרה ביציעים. זה לא צריך לקרות, כי אנחנו שכנים וחברים ולא יעזור לאף אחד, אנחנו גם נישאר חברים. מה שקרה שם לא מתאים, אבנים, פצועים, עצורים, זה לא כדורגל זו מלחמה ולדעתי זו בושה וחרפה. שני הצדדים אשמים באותה המידה במה שקרה ביציעים. אני לא זוכר בתקופה שאני שיחקתי שהייתה כזו שנאה בין מחנות האוהדים ואני לא מבין מאיפה זה בא. בתקופתי היינו יוצאים לבלות ביחד, שחקנים מאחי נצרת ומנצרת עילית, אחרי משחקי דרבי".

מאיר זנו וראפע סולימאן (צילום: יצחק סולומון)
מאיר זנו וראפע סולימאן (צילום: יצחק סולומון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות