fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

צעירי נצרת עילית: "זו שעת משבר, העיר על סף תהום"

צעירי נצרת עילית השיקו את מטה הבחירות בעיר
צעירי נצרת עילית
שואפים לשינוי. צעירי נצרת עילית (צילום: רמי רוזן)

מטה הבחירות החדש של תנועת צעירי נצרת עילית, נפתח ברחוב תבור 17 בעיר. אל האירוע הגיע הרב פיק, שקבע מזוזה במקום. למקום הגיעו עשרות פעילים ותומכים שהגיעו לחזק ולהזדהות עם תנועת צעירי העיר הרשמית. במהלך הערב נשאו דברים יו"ר התנועה, איתי רק, חבר המועצה לשעבר, ניסים אקוקה, יו"ר אגודת הסטודנטים בעמק יזרעאל וממקימי התנועה, דני צפניה והיו"ר הקודם של אגודת הסטודנטים, רמי רוזן.

רק, יו"ר התנועה, פנה אל הנוכחים במקום: "אנחנו במשפחת צעירי נצרת עילית, תנועת הצעירים הרשמית של העיר, חזקים מתמיד ומאמינים כי הדרך שאנו מובילים תהיה המפתח לשגשוג ופיתוח העיר נצרת עילית. כיום אנחנו נמצאים בעת משבר, כשהעיר על סף תהום דמוגרפי וחברתי. היום אנו ממשיכים את הדרך שהתחלנו לפני שנתיים וחצי, זו שתהפוך את העיר למקום טוב יותר לחיות בו. ההצטרפות הגדולה של תושבים לתנועה ולדרכה מדהימה ואני מודה לכם על ההשקעה והנתינה לשינוי פני העיר בבחירות הקרובות".

עם הקמת המטה, תרוכז בו פעילות התנועה לקראת הבחירות הקרובות. פעילי התנועה הרבים ימצאו בו בית לכל צרכיהם לפעילויות השטח, העבודה המשרדית הרבה, שיחות עם מצביעים פוטנציאליים ועוד. בתקופה הקרובה תערוך תנועת צעירי נצרת עילית אירוע פעילים ותומכים מרכזי בו ירתמו את הכוח האנושי הרב, שמצטרף לטובת פעילויות שונות במהלך קמפיין הבחירות.

צעירי נצרת עילית
שואפים לשינוי. צעירי נצרת עילית (צילום: רמי רוזן)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות