fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סמי כהן יתמודד על ראשות העיר נצרת עילית

אחרי שויתר על המרוץ לפני 10 שנים וחבר למנחם אריאב, ואחרי שחבר לפני חמש שנים לשמעון גפסו, מצהיר סמי כהן כי הפעם ילך עד הסוף על ראשות העיר, ומבטיח: "בכירי העירייה יהיו תושבי העיר בלבד"
סמי כהן
מתפללים לשלומו. סמי כהן (צילום עצמי)

"יש הרבה פניות אלי, חברים, אנשים שמכירים אותי, גם אנשים שאני לא מכיר פונים אלי ואומרים שרק אני אוכל להציל את נצרת עילית" כך אומר סמי כהן, בן 66, נשוי לדבורה, אב לחמישה ילדים, סבא לשבעה נכדים, ששירת 30 שנה בצבא בתפקידי ניהול ופיקוד, ומתכוון להתמודד על ראשו עיריית נצרת עילית.

סמי כהן
קאמבק. סמי כהן (צילום עצמי)

כהן מגלה: "יש גוף גדול שמתכון לתת לי גיבוי, יש שני בעלי עסקים גדולים, שכל אחד מהם מוכן להריץ אותי לראשות העיר". לפני 10 שנים עשה כהן קולות של התמודדות, אבל חבר לראש העירייה מנחם אריאב. לפני חמש שנים שוב עשה קולות של מתמודד, אבל בסופו של דבר חבר לשמעון גפסו. רבים תוהים האם זה יקרה בשלישית?. כהן מסביר שהפעם פני הדברים שונים.

בשתי מערכות הבחירות האחרונות חברת למועמדים אחרים ובסופו של דבר לא התמודדת

"בעבר הצהרתי, אבל לא רציתי שאחרי הבחירות אהיה עם מינוס מיליוני שקלים בחשבון הבנק שלי. ראיתי אז את השוק, מה שהרתיע אותי היה הנושא הכספי. לא רציתי להסתבך, לשקוע בחובות. לא יכולתי להתמודד מול מועמדים מרופדים בכסף. היום המצב השתנה. פנו אלי חברים, הגוף הגדול פנה אלי. לרוץ לראשות העיר צריך כסף, הגוף הגדול צריך לתרום לנושא".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות