fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: תלמידים רכשו מזון לקשישה במצוקה

תלמידים מבית הספר אורט אלון בנצרת עילית גילו אזרחות למופת וסייעו לקשישה ערירית. "אין דבר שעושה הרגשה טובה יותר, היא פשוט לא האמינה", סיפר אחד התלמידים, טמיר גולדשטיין
תלמידי אורט אלון
תלמידי אורט אלון (צילום: עצמי)

תלמידים שעולים לכיתה י"ב בבית הספר אורט אלון בנצרת עילית, גילו אזרחות טובה, אספו כסף וסייעו לאשה נזקקת, תושבת העיר. הכל התחיל ביום חמישי שעבר, כשאשה מבוגרת ביקשה מאחת התלמידות סיוע עם הקניות שלה. היא עלתה אתה לביתה, הקשישה הציעה לה לשתות, פתחה את המקרר, ואז נדהמה: המקרר היה ריק. היא יצאה מהבית מזועזעת, שיתפה את החברים, וכולם התגייסו לעזור. כל אחד תרם 10 שקל, ביחד הם אספו כ- 250 שקלים, ועשו לה קניות ללא ידיעתה.

למחרת, ביום שישי, הנערים הגיעו לביתה ומצאו אותה יושבת בודדה בתחנת האוטובוס. היא סיפרה להם כמה היא בודדה מאז נפטר בעלה, כמה קשה לה להיות לבד בעולם ועל מצבה הבריאותי הרופף. התלמידים סיפרו לה כי עשו קניות למענה. "הפרצוף שלה השתנה באותו הרגע, אין דבר שעושה הרגשה טובה יותר, היא פשוט לא האמינה", סיפר טמיר גולדשטיין, אחד התלמידים, שהיו שותפים למעשה הטוב. התלמידים אומרים ש"אומנם הבית שלה לא נראה הכי גרוע בעולם, אבל הוא נראה ריקני, חסר חיים, חום ואהבה. פעולה אחת קטנה, מאמץ אחד קטן, עזר לשפר את ההרגשה שלה".

לתלמידים, שגילו אזרחות למופת, יש מסר לאומה: "לא להיות אטומים ולעשות רק מה שחייבים, החברה שלנו יכולה להפוך להרבה יותר טובה. תרימו את העיניים מהאייפון ותסתכלו סביבכם, זה מתחיל בדברים הקטנים ויכול להיגמר בעתיד טוב יותר שאנחנו הגורם המשפיע עליו".

להמשך הכתבה הקליקו על "ידיעות הגליל"

תלמידי אורט אלון
תלמידי אורט אלון (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות