fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נערות הפרחים

לילך ונתי, שתי גיסות מנצרת עילית, עזבו משרות בטוחות והגשימו את החלום הפרטי שלהן: חנות פרחים. "כולם האמינו בנו וראו את הפוטנציאל שלנו להצליח", הן אומרות
לילך ונתי (צילום: עצמי)
לילך ונתי (צילום: עצמי)
לילך ונתי (צילום: עצמי)
לילך ונתי (צילום: עצמי)

סוד ההצלחה טמון באהבה למקצוע, סבורות נתי קרופניק ולילך רולדן, גיסות מנצרת עילית, שעזבו את עבודותיהן כדי להגשים את החלום, ופתחו חנות פרחים ססגונית בעיר, חנות מלאת חן. האהבה לפרחים והמחשבה כי אין מספיק מענה לציבור, הביאה אותם להחלטה להגשים את החלום.

לילך (29), היא אדריכלית במקצועה, שבילתה ימים ושעות במשרדה מול מסך המחשב. גיסתה נתי (30), עבדה כגננת במסגרת חינוך מיוחד ובשמונה השנים האחרונות ניהלה במקביל סניף ברשת חנויות פרחים ארצית.

למרות ההחלטה המהירה, שלרבים תראה כהחלטה פזיזה ולא מחושבת, המשפחות והחברים תמכו מאוד ברצון שלהן ללכת בעקבות הלב. "כולם האמינו בנו וראו את הפוטנציאל שלנו להצליח", מספרת לילך על הימים הראשונים של תכנוני הקמת העסק.

על תוכניות עסקיות, ברורים, שכירויות, עלויות ולא היה להן כל כך הרבה זמן, הכול נעשה מהר ואפילו מהר מידי. לילך: "תוך חודש, הכוח כבר היה מוכן, מצאנו מקום, שיפצנו, קנינו סחורה ופתחנו.

» לסיפור המלא, עברו למהדורה הדיגיטלית של עיתון "ידיעות הגליל"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות