fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: שוהה בלתי חוקי ניסה להערים על השוטרים ונתפס

קצין אגף החקירות של משטרת נצרת עילית רפ״ק רימון ווהבי ציין כי המשטרה תמשיך במאבקה העיקש כנגד התשתית שמאפשרת הגעה ושהות של שוהים בלתי חוקיים בתחום מדינת ישראל
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי
תושב חדרה בן 18 נורה הערב למוות | צילום: שלומי גבאי

במהלך סיור שיגרתי של שוטרי נצרת עילית, הבחינו השוטרים הבחין באדם שעורר את חשדם של השוטרים כשהוא נמצא מחוץ לדירה שנמצאת בשיפוצים. הצוות ניגש לבדוק את החשוד ברחבה שמחוץ לדירה ולפתע  נשמעה צעקה ״משטרה״ על ידי אדם שעבד במקום, החשוד החל להימלט ולאחר סריקה לא אותר.

ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)
ניידת משטרה (צילום: שלומי גבאי)

שוטרי הסיור חזרו לדירה בשנית אך באופן סמוי  והפעם ידו של החשוד לא צלחה , החשוד שהצליח לחמוק מוקדם יותר מהמשטרה נתפס מדובר בשוהה בלתי חוקי בן 20 מג׳נין שהועסק על ידי תושב כפר כנא בן 46 שבפעם הראשונה הזהיר את השוהה בלתי חוקי ועל פי החשד צעק לעברו ״משטרה". השניים הועברו לחקירה במשטרת נצרת עילית, נחקרו, השוהה בלתי חוקי הוחזר לתחומי הרשות המעסיק שוחרר בתנאי ערובה.

קצין אגף החקירות של משטרת נצרת עילית רפ״ק רימון ווהבי ציין כי המשטרה תמשיך במאבקה העיקש כנגד התשתית שמאפשרת הגעה ושהות של שוהים בלתי חוקיים בתחום מדינת ישראל ותדאג למיצוי חומרת הדין עם מעסיקים מסיעים  ומלינים שוהים בלתי חוקים. שהות של שוהים בלתי חוקים משמשת פעמים רבות כבסיס ליציאה לפעילות פלילית משטרת נצרת עילית  תפעל בכל האמצעים העומדים לרשותה לאיתורם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות