fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: קבוצת נערים ב' עשתה עלייה

עשינו עונה מדהימה״, מסכם המאמן אבינועם כוכבי, ״הייתה ליגה צמודה, עד המחזור האחרון היו 3 קבוצות בתמונת העלייה, החבר׳ה עשו עבודה מדהימה״.
האלופים. (צילום עצמי)
האלופים. (צילום עצמי)

 

קבוצת נערים ב׳ של הפועל נצרת עילית, זכתה באמצע השבוע באליפות מחוז יזרעאל והעפילה לליגה הארצית, הליגה הראשונה לדיל זה. נצרת עילית ואיחוד בני כפר קרע הגיעו לקו הסיום של העונה עם מספר נקודות זהה 71, ועל פי התקנון יחס שערים לא קובע. שתי הקבוצות התייצבו למשחק על כרטיס העלייה, שהתקיים בשלישי האחרון במגרש בצור שלום. חניכיו של אבינועם כוכבי ניצחו 0-2 ועלו ליגה. את השערים לנצרת עילית כבשו ירמוק חמאייסי ומוסטפה זרזור.

האלופים. (צילום עצמי)
האלופים. (צילום עצמי)

השחקנים הבולטים השנה היו מלך השערים מוסיפה חמאייסי, תושב כפר כנא, שכבש 33 שערים, הבלמים פיראוס בראנסי מנצרת ושקד אורן ממגדל העמק, הקשר האחורי להב דהן ממגדל העמק, שהגיע ממכבי חיפה/ נהלל והשוער דורון מיכאלי, ששיחק חצי עונה בנערים א׳.

״עשינו עונה מדהימה״, מסכם המאמן אבינועם כוכבי, בן 46, מורה לחינוך גופני המאמן במחלקות הנוער השונות כבר 20 שנה. ״הייתה ליגה צמודה, עד המחזור האחרון היו 3 קבוצות בתמונת העלייה, החבר׳ה עשו עבודה מדהימה״. כוכבי מציין את העובדה שבקבוצה שיחקו יהודים לצד ערבים, שהגיעו מכח רחבי האזור. ״הנושא של דו קיום חשוב מאוד, יהודים שיחקו לצד ערבים, הייתה כאן משפחה אחת גדולה״.

המאמן אבינועם כוכבי (צילום עצמי)
המאמן אבינועם כוכבי (צילום עצמי)

המאמן כוכבי מאמין כי 5-6 שחקנים מהקבוצה יגיעו רחוק. ״יש כאן שחקנים שאם יעבדו איתם נכון, יוכלו להגיע לרמות גבוהות, אלו שחקנים עם פוטנציאל, אופי, רצון, ויכולת״.

מחלקת הנוער של הפועל נצרת עילית מנוהלת על ידי אלי מיכאלי והמנהל המקצועי, שחקן העבר עובד גרינפלד, בגיבוי של מנכ״ל המועדון גיל ברעם. לגבי העונה הבאה אומר המאמן כוכבי: ״זה עדיין לא סגור, אבל יש רצון של שני הצדדים להמשיך את ההתקשרות״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות