fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית סל: שירן ראובן ישמש כמאמן הבוגרים ומנהל מקצועי בנוער

בזכות המהלך מקווים בהפועל נצרת עילית להגביר את הקשר בין הקבוצה הבוגרת למחלקת הנוער
שירן ראובן (צילום עצמי)
שירן ראובן (צילום עצמי)

המאמן/ שחקן שירן ראובן, מונה למנהל המקצועי של מחלקת הכדורסל. ראובן, שפותח שנה רביעית במערכת ישמש גם כמאמן שחקן בקבוצה הבוגרת.

בעמותה אומרים כי התפקידים של ניהול ואימון אוחדו על מנת להעמיק את הקשר בין הקבוצה הבוגרת לבין מחלקות הכדורסל הצעירות של המועדון, עם דגש על קבוצת הנוער, שחוזרת השנה לאחר שנה של היעדרות.

"בזכות שילוב שני התפקידים יוכל ראובן לתאם, לפקח ולהתאים דרך משותפת לכל מחלקת הכדורסל ובנוסף למשוך אליו לקבוצה הבוגרת שחקנים מהנוער ובכך לייצר המשכיות ופלטפורמה לשחקנים צעירים מהעיר", אומר אלי מלדסי, המנהל התפעולי של העמותה.

שירן ראובן (צילום עצמי)
שירן ראובן (צילום עצמי)

ראובן בתגובה: "אני שמח שההנהלה הכירה בחשיבותו של תפקיד זה. יש מספר שינויים מידיים שיעשו ויש שינויים שהם תהליכים ארוכים.  ברגע שנלך בדרך מסוימת ונוריש ערכי מפתח לכל קבוצות המועדון בדגש על ביה"ס לכדורסל, אני לא רואה סיבה שתעצור אותנו מלהגיע לרמות הגבוהות".

עוד הוסיף ואמר שירן ראובן: "המטרה העליונה שלנו היא לחבר את הכדורסל לתושבי העיר ולייצר סביבת עבודה בריאה, תומכת ובונה עבור הילדים לאחר שעות ביה"ס. המטרה השנייה היא חיבור מחלקת הכדורסל עם הקבוצה הבוגרת. אני יכול לומר שבימים אלו 90% מהסגל כבר נבנה ורובו יהיה שחקנים שגדלו במועדון ויהוו דוגמא לצעירים. ברגע שנצליח לייצר את החיבור, לראייתי המועדון יעשה קפיצת מדרגה משמעותית ולשם אנחנו מכוונים. מחכה לנו שנה מאתגרת ורבת עשיה, אני מאחל הצלחה רבה לכל העוסקים במלאכה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות