fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: מפקד חדש לשכונת הר יונה

כרים זידאן, 20 שנה בשירות: "המשימה שלי היא לתת את השירות הכי טוב לאזרח" * "תפקידי יהיה לפעול בבני נוער, בסכסוכי שכנים, מתן מענה לקשישים ולאוכלוסייה החרדית החדשה שהולכת ותוקעת יתד בהר יונה ג'".
כרים זידן (צילום יצחק סולומון)
כרים זידן (צילום יצחק סולומון)

"המשימה שלי היא לתת את השירות הכי טוב לאזרח" אומר כרים זידאן, בן 38, המש"ק החדש של שכונת הר יונה בנצרת עילית.

כרים זידן (צילום יצחק סולומון)
כרים זידאן (צילום יצחק סולומון)

שכונת הר יונה ממוקמת בצפונה של העיר, הוקמה לפני כ- 20 שנה על ידי ראש העיר דאז, מנחם אריאב ז"ל, בגיבוי של שר השיכון דאז אריאל שרון ז"ל, שסייע לו רבות. השכונה, כמו כל העיר, נתנה בשנותיה הראשונות פתרון לזוגות צעירים בני העיר, אלא שבמרוצת השנים הם עזבו את השכונה וגם את העיר ושכונת הר יונה, כמו העיר עצמה, שינו את פניהם ללא היכר.

זידאן נמצא בשרות כבר 20 שנה. בתפקידיו הקודמים שירת כלוחם משמר הגבול בירושלים במשך 11 שנה, ב- 9 השנים האחרונות שירת בסיור בנצרת עילית. הוא תושב שפרעם, נשוי ואב לארבעה ילדים.

כרים זידאן, שנכנס לתפקידו בסוף חודש ספטמבר, ומשרדו ממוקם במתנ"ס גרין בשכונת הר יונה, אומר ש"תפקידי יהיה לפעול בבני נוער, בסכסוכי שכנים, מתן מענה לקשישים ולאוכלוסייה החרדית החדשה שהולכת ותוקעת יתד בהר יונה ג'".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות