fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצרת עילית: בלילתי, פדרו ורבינוביץ חוזרים להרכב

המאמן הוכנבוים יצא במסר לאוהדים: "מחר צפוי מזג אויר פנטסטי, אני קורא לכל מי שהפועל נצרת עילית יקרה ללבו להגיע ולעודד את השחקנים ברגע האמת. הקבוצה זקוקה לאוהדים, שהם השחקן מספר 12 שלנו"
אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)
לא רוצה לחזור. אוהד רבינוביץ (צילום חגאג רחאל)

בהפועל נצרת עילית קיימו היום (ראשון) את האימון המסכם לקראת המשחק מחר בערב (שני, 19:00) מול סקציה נס ציונה באצטדיון גרין. נצרת עילית עדיין מובילה את הטבלה למרות שהיא סוגרת שלושה משחקים רצופים ללא ניצחון וגם ללא שער זכות.

אוהד רבינוביץ מול שחקני קטמון במשחק (צילום חגאג רחאל)
חוזר. אוהד רבינוביץ  (צילום חגאג רחאל)

מההרכב שתרגל המאמן, ירון הוכנבוים, עולה כי הקשר אוהד רבינוביץ שסופסל לאחרונה למרות שגילה יכולת טובה, והברזילאי פדרו פטראצי, שחוזר מהשעיה עקב כרטיסים צהובים, יחזרו להרכב על חשבון ים כהן ואיתן וולבלום.

גם המגן אלי בלללתי, שלא שיחק נגד כפר סבא משיקולים מקצועיים, חוזר להרכב על חשבון אחמד קסום המורחק, בליליתי ישחק בצד שמאל של ההגנה, עופר ורטה בצד ימין ויונתן כהן יחזור לעמדת הבלם.

המאמן הוכנבוים יצא במסר לאוהדים: "מחר צפוי מזג אויר פנטסטי, אני קורא לכל מי שהפועל נצרת עילית יקרה ללבו להגיע ולעודד את השחקנים ברגע האמת. הקבוצה זקוקה לאוהדים, שהם השחקן מספר 12 שלנו. בעזרת העידוד של הקהל נשאיר את הנקודות בגרין".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות