fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפתחה הגרלת המחיר למשתכן הראשונה במגדל העמק

ראש העיר אלי ברדה שהצליח לכלול את מגדל העמק בתכנית ופעל לעלות את שיעור העדיפות לתושבי העיר ל- 50%, בירך על פתיחת ההגרלה בה מוצעות למכירה 84 יחידות דיור במחיר אטרקטיבי
האזור בו תקום שהכונה (צילום עצמי)
האזור בו תקום שהכונה (צילום עצמי)

בשורה טובה לזוגות ולמשפחות הצעירות במגדל העמק: לפני כשבוע נפתחה ההגרלה הראשונה במסגרת התכנית מחיר למשתכן במגדל העמק.
במסגרת ההגרלה הוצאו למכירה 84 יחידות דיור מתוך כ-600 יח"ד שבפרויקט. היזם "אדר בעמק" יבנה 84 יח"ד ברחוב "יפה נוף" שבשכונת "מצפה העמק" לפי מחיר של-670 אלף שקל לדירה בשטח של כ-100 מ"ר. המחיר מגלם הנחה בגובה של כ-60 אלף שקל ובסך הכל מדובר בהנחה של למעלה מ-200 אלף שקל – סכום המשקף מחיר הנמוך בכ-18% ממחירי השוק.
בהגרלה שתהיה פתוחה להרשמה במשך 28 ימים (עד לתאריך 25.1.17) יוכלו להשתתף העומדים בתנאי הזכאות ונרשמו מבעוד מועד לתכנית. לאחר סגירת ההרשמה תתקיים הגרלה ממוחשבת במשרד הבינוי והשיכון, ישלחו תוצאות ההגרלה לכל הנרשמים והזוכים יזומנו לבחירת דירה ולחתימה על חוזה.

האזור בו תקום השכונה (צילום עצמי)
האזור בו תקום השכונה (צילום עצמי)

כזכור, מיד עם השקת התכנית דאג ראש העיר אלי ברדה לכלול את מגדל העמק בתכנית שמטרתה לקדם פתרונות דיור לציבור ולהקל על משפחות צעירות לקנות דירה ראשונה בתנאים מועדפים. כמו כן דאג ראש העיר ברדה לעלות את אחוזי העדפה ל"בני המקום" (מי שמתגורר בעיר בשלוש השנים האחרונות או ארבע שנים בעשור האחרון) בהגרלות שעמדו בתחילת הדרך על שיעור של 20% בלבד וכיום עומדים על כ-50% העדפה.
בחודשים הקרובים יתקיימו הגרלות נוספות במגדל העמק ולכל מי שלא נרשם עד כה יינתנו הזדמנויות נוספות בתנאי שהם עומדים בתנאי הזכאות המחייבים את המשתתפים להיות חסרי דירה או מגרש בשש השנים האחרונות והם נשואים או ידועים בציבור, יחידים (רווקים, גרושים ואלמנים) מעל גיל 35, הורים עצמאיים עם ילד אחד לפחות או נכים בני 21 ומעלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות