fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נוער הפועל מגדל העמק: הקפת אליפות וסיום עונה מוחץ

קבוצה הנוער של מגדל העמק חגגה את העפלה לליגה הארצית בהקפת אליפות, חלוקת גביעים של ראש העיר למצטיינים ועוד ניצחון במחזור הנעילה
הקפת האליפות המסורתית (צילום עצמי)
הקפת האליפות המסורתית (צילום עצמי)

שחקני קבוצת הנוער של הפועל מגדל העמק חוגגים עלייה: אחרי 13 שנים הצליחה קבוצת הנוער העירונית להבטיח את עלייתם לליגה הארצית לנוער עם מאזן נפלא של 19 ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים בלבד לאורך עונה שלמה.

הקפת האליפות המסורתית (צילום עצמי)
הקפת האליפות המסורתית (צילום עצמי)

במועדון הכדורגל של מגדל העמק ציינו בסיפוק כי ההצלחה של קבוצת הנוער החלה כבר בתחילת העונה כאשר הרשות המקומית והעומד בראשה אלי ברדה החליטה להעניק תקציב נפרד מהקבוצה הבוגרת, כדי לתת דגש מיוחד לקידומה ופיתוחה של מחלקת הנוער.

הקבוצה אירחה את קבוצת הנוער של הפועל בית שאן לדרבי שנעל את העונה והסתיים בניצחון מוחץ של העולה החדשה 1:5 משערים של רון אדרי, רון כהן, צמד של רוני חוריה ואיתמר גטה.

עוד בטרם התחיל המשחק התקיימה הקפת האליפות המסורתית של שחקני הקבוצה לאחריה התקיים טקס הענקת גביעים לשחקנים שסיימו גיל נוער, מלך השערים רון כהן (19 שערים בכל המסגרות) ותגלית העונה עמרי אברה. כמו כן העונקו מגנים למנהל הקבוצה ולאפסנאי וכן לראש העיר אלי ברדה על התמיכה לאורך העונה. ברדה ברך את הצוות המקצועי והשחקנים ואמר: "זהו הישג נפלא לקבוצת הנוער שלנו. יישר כוח גדול לכל העוסקים במלאכה, יוסי פורטל מחזיק תיק הספורט, היו"ר הנרי איפרגן, להנהלה, למאמן עומרי ביטון, לצוות המקצועי והשחקנים".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות