fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנדבות בקהילה

סטודנטיות במכללת עמק יזרעאל, חניכות פרויקט 'תוצרת הארץ', מתנדבות בחלוקת מזון לקשישים בעיר ומעלות את מפלס היופי בנוף הגליל
למען הקהילה. נטלי ואופיר (צילום עצמי)

מתנדבות בקהילה למען הקשישים:

*נטלי שוורץ ואופיר סולומון מנוף הגליל, שתי סטודנטיות במכללת עמק יזרעאל, חניכות פרויקט 'תוצרת הארץ', מתנדבות בחלוקת מזון לקשישים בעיר ומעלות את מפלס היופי.

*פעם מלכת העל האש- תמיד מלכה.  סמדי וקנין ממגדל העמק, הפגינה ביצועים מרשימים על המנגל, כמו בימים היפים ופינקה את המשפחה והנכדים בבשר על האש. בתאבון.

סמדי וקנין על המנגל (צילום עצמי)
סמדי וקנין על המנגל (צילום עצמי)

*שדרו מילות אהבה ונשיקות חיבה ללירון אורגובי מעפולה, לרגל יום הולדת ה… למדור נלחש כי באחת הברכות המצולמות זכתה לירון הנסיכה לברכה מיוחדת שבסופה קיבלה אוסקר.

*הדייג הבית שאני האהוב והמסור, ג'וג'ו וקנין, לא ויתר על פגישה עם כפפות ידיים ובמרחק שני מטרים מידידו הטוב יעקב כהן, המוכר יותר כיעקב הגנן, דיברו אחד לשני בפרחים.

*יו"ר ועד תושבי מושב ירדנה-בית יוסף שבעמק בית שאן, יהודה יעקב העמיס מאות ק"ג של עגבניות איכותיות וחילק חינם אין כסף ובאהבה גדולה לתושבי בית שאן. מקסים.

*מעצבת הגרפיקה ומנהלת המחשוב במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, עובדת בשל הקורונה בביתה בעפולה, למדור נלחש ששירלי מוכיחה שתפוקה ואיכות יכולים להתקיים בכל מקום בגלובוס, חסרה לה רק הארומה המשפחתית של המכללה.

*רצינות זו רצינות ועד הסוף. איש המחשבים במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, דוד זייד, נצפה במכללה עם מסכת אב"כ, מימי… מלחמת המפרץ.

*ביג מזל טוב מגיע לחננאל עמר מעפולה, שהציע נישואים לאחת שלו נועה. היא אמרה כן אם אתם שואלים…

חננאל עמר ואהובתו (צילום עצמי)
חננאל עמר ואהובתו נועה (צילום עצמי)

*מירי וענונו מקייטרינג מירי בנוף הגליל חוזרת מחר (שני), לפנק אתכם בשלל מטעמי הבית של מסעדת מירי, לאחר פגרת הקורונה, כמובן במסגרת בהחיות משרד הבריאות.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות