fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחמם: אוהדי רובי שפירא ריססו כתובות נאצה במגרש בבית שאן

נציגי ארגון האולטראס של הפועל בית שאן, מיהרו ליצור קשר עם ארגון האוהדים של רובי שפירא, שמיהרו להתנצל בפניהם והבטיחו לשלוח אנשים היום (שני) כדי למחוק את הכתובות. "הם עשו מעשה שלא יעשה, הדליקו את הקהל שלנו, עכשיו צריך לקוות שהמשחק ביום שישי יעבור בשקט", אומרים בבית שאן
אחת הכתובות שרוססו (צילום אולטראס בית שאן)
אחת הכתובות שרוססו (צילום אולטראס בית שאן)

רגע לפני המפגש הטעון בין הפועל בית שאן למועדון ספורט רובי שפירא חיפה ביום שישי, ריססו אלמונים כתובות נאצה באצטדיון בבית שאן. מדובר באוהדי רובי שפירא, שאף טרחו להתקשר לאוהדי בית שאן ולהקניט אותם.

אחת הכתובות שרוססו (צילום אולטראס בית שאן)
אחת הכתובות שרוססו (צילום אולטראס בית שאן)

נציגי ארגון האולטראס של הפועל בית שאן, מיהרו ליצור קשר עם ארגון האוהדים של רובי שפירא, שמיהרו להתנצל בפניהם והבטיחו לשלוח אנשים היום (שני) כדי למחוק את הכתובות. "הם עשו מעשה שלא יעשה, הדליקו את הקהל שלנו, עכשיו צריך לקוות שהמשחק ביום שישי יעבור בשקט", אומרים בבית שאן.
הפועל בית שאן מדורגת ערב המשחק במקום ה- 5 בטבלה עם 16 נקודות בעוד שרובי שפירא מדורגת במקום ה- 3 בטבלה עם 17 נקודות. שתי הקבוצות מגיעות למשחק החשוב לאחר הפסדים: בית שאן 0-1 לצעירי כפר כנא ורובי שפירא 0-2 למוליכת הטבלה הפועל איכסל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות