fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתחיליגה

הליגה הלאומית בכדורגל יוצאת הערב לדרך. שלוש נציגות העמק בליגה, הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת, מייחלות לעונה טובה
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

הליגה הלאומית בכדורגל יוצאת הערב (חמישי) לדרך. ארבע נציגות יש לעמק בליגה הלאומית, שלוש מהן סיימו את העונה החולפת בפלייאוף העליון ואם ישחזרו הישג זה, ייחשב הדבר להצלחה גדולה: הפועל נצרת עילית, הפועל עפולה ומכבי אחי נצרת ואליהן הצטרפה הפועל איכסאל. במחזור הפתיחה הערב יוצאת הפועל נצרת עילית למשחק חוץ נגד רמת השרון, הפועל עפולה מארחת בביתה את הפועל כפר סבא ומכבי אחי נצרת תשחק רק ביום שני, כשתארח בעילוט את העולה החדשה נס ציונה. הפועל איכסאל תצא בשני למשחק חוץ נגד היורדת מליגת העל הפועל אשקלון.

ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)
ירון הוכנבוים (צילום חגאג רחאל)

את הפועל נצרת עילית ימשיך לאמן הוותיק והמנוסה, ירון הוכנבוים, שניסה ככל יכולתו לשמר את הסגל המצליח של העונה שעברה, אבל נאלץ לוותר על שני שחקני הגנה טובים, דולב אזולאי שעבר למכבי נתניה וזניה ברקמן שעבר להפועל כפר סבא. אלון נצר ואופק פישלר יחליפו אותם במרכז ההגנה, אלי בללתי יחליף את יהב גורפינקל בצד שמאל של ההגנה. נצרת עילית ספגה מכה קשה כשיובל שאוט קרע את הרצועות בטרום העונה ותמשיך להתבסס על יכולת הכיבוש של גיא דיין והברזילאי חוליו סזאר, שפורח מאז הגיע הקשר הברזילאי פדרו.

אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)
אופיר חיים (צילום חגאג רחאל)

את הפועל עפולה ימשיך להדריך המאמן המוערך, אופיר חיים, שהיה המאמן מספר 3 בעונה שעברה והצעיד את הקבוצה לפלייאוף העליון. הקבוצה גוררת חובות עבר שעלולים לפגוע בה בהמשך הדרך. הכוכב הגדול יובל שאוט עזב, נתנאל גולדמן ימשיך להיות דומיננטי, הרכש החדש, אדריאן רוצ'ט, תומר סויסה והקרואטי גרגץ יוריצה אמורים לעשות את ההבדל בין עונה חלשה לעונה טובה. נכון לרגע זה, אדריאן רוצ'ט ויוריצה טרם עברו בבקרה התקציבית.

נגואן גרייב (צילום עצמי)
נגואן גרייב (צילום עצמי)

מכבי אחי נצרת תהיה התעלומה הגדולה של הליגה. אם בעונה שעברה המטרה המוצהרת הייתה עלייה לליגת העל, הרי שהעונה עלייה לפלייאוף העליון תהיה הישג נאה, לאור העובדה שתקציב הקבוצה קוצץ בכ- 1.2 מליון שקל. את שרביט האימון קיבל שחקן העבר ומאמן קבוצת הנוער המוערך, נג'ואן גרייב, שיתבסס על שחקנים מקומיים, אותם טיפח במרוצת השנים במחלקת הנוער. "יש לנו שחקני בית מוכשרים שמשחקים לא בגלל שהם שחקני בית אלא בגלל שהם פשוט טובים", אומר חבר ההנהלה אחמד חילו.

היו"ר בהאה חליל (צילום חגאג רחאל)
היו"ר בהאה חליל (צילום חגאג רחאל)

סוגרת את הרשימה היא העולה החדשה הפועל איכסאל, שאם תישאר בליגה הלאומית יהיה זה הישג נאה, אם כי זו הייתה הספקולציה בעונה שעברה גם לגבי הפועל חדרה וכולם זוכרים איך היא סיימה את העונה. הפועל איכסאל תודרך על ידי גילי לבנדה, שעבד בעונה שעברה בבית"ר ירושלים ובקיץ עשה אין ספור שינויים בסגל שלו, כדי לגבש את הסגל לליגה, בסיוע של היו"ר הכל יכול של הקבוצה, בהאה חליל. הקבוצה תזדקק לעונה פנטסטית של השוער בעל העבר בליגת העל, דלה אינוגבה, שחתם בקיץ במועדון.  לאיכסאל קהל חם ותומך, אבל לרוע מזלה לא תוכל לארח במגרשה בכפר ותאלץ לארח את משחקי הבית בעונה הקרובה באצטדיון בעילוט.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות