fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצטיינת סדרתית: מ־א' ועד י"ב

אביטל אלטמן תלמידת אורט רוגוזין במגדל העמק, שברה השנה את שיא המצוינות כאשר בכל שנות לימודיה קיבלה תעודות הצטיינות
מצטיינת. אביטל אלטמן
מצטיינת. אביטל אלטמן

החלום של כל הורה: לפני כעשרה ימים עלתה אביטל אלטמן לבמת האמפיתאטרון העירוני לטקס הסיום יחד עם בחריה לספסל הלימודים בבית הספר אורט רוגוזין במגדל העמק בהתרגשות ובחיוך גדול.

מצטיינת. אביטל אלטמן
מצטיינת. אביטל אלטמן

כעבור מספר רגעים היא קיבלה מידיו של ראש העיר אלי ברדה תעודת הצטיינות שהשלימה עבורה את המשימה אותה החלה לפני 11 שנים, אי שם בכיתה א', לסיים בכל שנה כמצטיינת, הן בלימודים והן מבחינה חברתית. ולמה 11 אתם שואלים?

כי אלטמן סיימה את כיתה י"ב בגיל 17 שכן הוקפצה כיתה מד' לכיתה ו' ולכן היא "מסתפקת" ב־11 תעודות בלבד.

בין תעודות ההצטיינות הלימודית הרבות שאספה במשך השנים אפשר למצוא כאלה שקיבלה עבור עשייה חברתית ערכית. ולא רק. אלטמן זכתה פעמיים בפרס 'רפאל' שמעניק המפעל הביטחוני הרגיש למצטיינים בפריפריה. "כשאני רואה מטרה אני מסמנת אותה והולכת בכל הכוח. והמטרה שלי הייתה הצטיינות בלימודים".

אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק, התקשה להסתיר את גאוותו ואמר: "אנו גאים באביטל על ההישג. במערכת החינוך משקיעים בחינוך למצוינות, אך לא פחות מכך אנו מטפחים את החינוך הערכי־חברתי ואת ערך ההתנדבות והנתינה. ככל שתלמידים כמו אביטל תורמים יותר כך הם נתרמים ומעצבים את אישיותם עם רגישות חברתית ונתינה אינסופית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות