fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מצא ארנק ובו 20 אלף שקל, העביר אותו למשטרה

עובד עיריית מגדל העמק, סאקר זובידאת קיבל השבוע תעודת הוקרה מראש העיר וממפקד תחנת המשטרה על אזרחות למופת שגילה * "בסך הכל עשיתי מה שכל אחד היה עושה", הוא לא מבין על מה המהומה
מעניקים את תעודת ההוקרה לסאקר זובידאת (צילום עצמי)
מעניקים את תעודת ההוקרה לסאקר זובידאת (צילום עצמי)

אזרחות למופת גילה עובד אגף שפ"ע בעיריית מגדל העמק, שמצא ארנק ובו כ- 20 אלף שקל והביא אותו למשטרה.

מדובר בסאקר זובידאת מבית זרזיר, המועסק כבר 7 שנים בעירייה ומשמש כאחראי ניקיון בפארק הראשונים במרכז העיר ונחשב לעובד מסור, חביב ואהוד. בטקס חגיגי בלשכת ראש העיר, אלי ברדה, הוענקה לו תעודת כבוד על האזרחות למופת שגילה.

בטקס בלשכת רשא העיר השתתפו גם מפקד תחנת המשטרה סנ"צ אייל קהתי, חבר המועצה ומחזיק תיק שפ"ע, דורון אלחרר, ומנהלי אגף שפ"ע, יניב בן יוסף וסגנו יגאל כהן. "גילית אזרחות למופת, אני גאה שבעירייה אותה אני מנהל יש עובד כמוך", אמר לו ראש העיר ברדה.

מפקד תחנת המשטרה אייל קהתי אמר דברים דומים. "זו אזרחות למופת, בקלות הוא היה יכול להעלים את הארנק, אבל העדיף למסור אותו למשטרה. כל הכבוד".

מסתבר כי סאקר זובידאת מצא את הארנק, הביא אותו לתחנת המשטרה ושכח מהסיפור. כעבור כמה יותר משבוע התקשרו לאגף מהמשטרה וביקשו להעניק לו תעודת הוקרה. "רק אז שמענו מהסיפור, סאקר אפילו לא דיבר על זה לפני כן", מספר סגן מנהל האגף יגאל כהן.

סאקר זובידאת נראה נבוך מהמחמאות שקיבל. "בסך הכל עשיתי מה שכל אחד היה עושה, אפילו לא חשבתי פעמיים ואם מחר אמצא עוד ארנק, אחזיר אעביר אותו למשטרה", אמר.

בעליו של הארנק האבוד, תושב נצרת, היה האיש שאיבד אותו ולא ידע נפשו משמחה, כאשר התבשר כי הארנק נמצא, "לא האמנתי שיש עוד אנשים טובים", אמר בהתרגשות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות