fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: הופעת הבכורה של יובל שאוט במדי נצרת עילית נגד… הפועל עפולה

בעוד כחודש יהיה כשיר, עבר השבוע בבקרה התקציבית * במהלך השיקום שיגר מסר למנכ"ל: "מוכן לחתום לעונה הבאה"
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
. יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

החלוץ ביש המזל יובל שאוט, שעוד בטרום העונה קרע את הרצועה הצולבת במשחק אימון ועדיין לא רשם דקת ליגה אחת במדי הפועל נצרת עילית, אליה עבר בקיץ האחרון, אמור לערוך את הופעת הבכורה שלו במדי הקבוצה בעוד כחודש, במשחק החוץ נגד… הפועל עפולה.

יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)
יובל שאוט (צילום: חגאג רחאל)

שאוט עבר שיקום מארוך ומתיש, שעובר בהצלחה מלאה והוא אף החלים מוקדם מהצפוי. כעת ההערכות מדברות על חזרה למגרשים בחודש הבא, בדיוק במשחק מול קבוצת נעוריו שיתקיים ב- 4 במרץ (יום שני) באצטדיון בעפולה. שאוט נמצא בשלבי החלמה אחרונים והוא עובד בפיקוח צמוד של הפיזיותרפיסט של הקבוצה, תאופיק יחיה.

החוזה עליו חתם בקיץ שעבר התבטל כאשר נפצע. לפני שבועיים הוא הגיע להבנות חדשות עם המנכ"ל, גיל ברעם. ביום שלישי, המועד האחרון להעברת שחקנים הוא עבר בבקרה התקציבית ואם היה כשיר ב- 100 אחוזים יכול היה לשחק כבר השבוע.

במהלך ההחלמה, כשנדמה היה בנצרת עילת ששאוט בדרך חזרה להפועל עפולה, מיהר החלוץ לשלוח מסר הרגעה והעביר מסר למנכ"ל גיל ברעם: "כשאחלים אני מוכן לחתום לעונה וחצי". אז חוזה לעונה הבאה לא יצא מזה, אבל ההערכה היא שאם השידוך יעלה יפה בחודשים שנותרו עד סיום העונה, שני הצדדים יבקשו להמשיך בהתקשרות.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות