fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל נצרת עילית סידר בדיקת MRI לזר של עפולה

יוריצה זקוק לבדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה ואת אופן הטיפול. אלא שאנשי הפועל עפולה לא מצליחה כבר תקופה ארוכה לארגן בדיקה כזו. היו"ר דני אסולין, הודה כי הקבוצה קיבלה הצעת מחיר של 3600 שקל עבור בדיקה. בלית ברירה פנו נציגי הפועל עפולה לעזרתו של שרון סויסה
סחבקים. יוריצה וסויסה (צילום עצמי)
סחבקים. יוריצה וסויסה (צילום עצמי)

הפועל נצרת עילית והפועל עפולה  מתקוטטות כבר תקופה ארוכה בשאלה מי הקבוצה מספר 1 בעמק.

סחבקים. יוריצה וסויסה (צילום עצמי)
סחבקים. יוריצה וסויסה (צילום עצמי)

מסתבר, שהיום, נזקקה הפועל עפולה לשורותיה של הפועל נצרת עילית. ולעצם העניין: הקשר הקרואטי יוריצה גרגץ פצוע ומושבת כבר תקופה ארוכה. יוריצה זקוק לבדיקת MRI שתקבע את חומרת הפציעה ואת אופן הטיפול. אלא שאנשי הפועל עפולה ללא מצליחים לארגן בדיקה כזו. היו"ר דני אסולין, הודה כי הקבוצה קיבלה הצעת מחיר של 3600 שקל עבור בדיקה.

בלית ברירה פנו נציגי הפועל עפולה לעזרתו של מנהל הפועל נצרת עילית, שרון סויסה, שכבר ארגן לאחרונה בדיקת MRI לברזילאי חוליו סזאר. סויסה הפעיל את קשריו וסידר ליוריצה תור בבית החולים בנהריה בעלות של 2200 שקל בלבד. הבדיקה אמורה להתקיים מחר.

יוריצה, חבר וותיק של סוסיה, עוד מהעונה שעברה כששיחק בנצרת עילית, מיהר להקשר למנהל ולהודות לו. סויסה: "מה לא עושים בשביל חברים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות