fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממלכת התה

ג'ריס ערטול מציג פטנט ייחודי וחדשני, מקלון תה שהופך לכוס תה טעימה * בקרוב יקום מפעל בנצרת עילית, שיעסיק 200 עובדים * "יש יותר ויותר מודעות לנושא אוכל ושתייה בריאים, חשבנו על משהו ייחודי, שיהיה תחליף לשקיות התה הישנות", הוא מסביר
ג'ריס ערטול מציג את הלהיט החדש
ג'ריס ערטול מציג את הלהיט החדש

"התה החדש יעשה כבוד לישראל בכל העולם וגם לנצרת עילית", אומר ג'ריס ערטול, הבעלים של חברת ערטול באזור התעשייה הר יונה בנצרת עילית, שבימים אלה מוצר חדש שלו כובש את השוק QUIQ TEA: סטיק (מקלון) של תה, המוכנס למים רותחים ויש לכם כוס תה מהביל מוכן. "זה הדור הבא ביצור התה בעולם ואנחנו צופים לו הצלחה גדולה", אומר ערטול.

התה מיוצר כרגע בתורכיה, מצמחים שמגיעים מסרילנקה ועוברים מיון קפדני. מדובר בפטנט ברישום, שמגיע ב- 10 טעמים: תפוחים, רימונים, היביסקוס, ארל גריי, לימון, תה ירוק, נענע, ג'ינג'ר, דבש ומרווה.

 ג'ריס ערטול מציג את הלהיט החדש
ג'ריס ערטול מציג את הלהיט החדש

ערטול, שהחדיר בהצלחה רבה לשוק בישראל את המשקה המוגז GOOD אומר: "אחרי השקעה ומחשבה רבה של מהנדסים מומחים בתחום, אנחנו שמחים שהמוצר, שעליו אנחנו עובדים כבר שנתיים יצא לשוק".

יש מספר אמונות המנסות להסביר את מנהג שתיית התה: לפי אחת המסורות, גאוטמה בודהה גילה את עלי התה כאשר עלה תה נפל לתוך כוס מים ששתה כאשר ישב ועשה מדיטציה. מסורת אחרת משייכת את גילוי התה לבודהידהרמה אשר תלש את עפעפיו כדי שלא יירדם בעת מדיטציה, ומעפעפיו צמח התה. מסורת זו מנסה להסביר את תכונותיו המעוררות של התה. מסורת שלישית משייכת את גילוי התה לשנונג, קיסר סין האגדי, אשר בעת מסעו, כאשר ישב לשתות כוס מים חמים, נפלו לתוכה מספר עלי תה. לאחר ששתה את המשקה ונהנה מטעמו גילה את השפעותיו הרפואיות.

יש לציין כי על המכונות במפעל בתורכיה עמל בימים אלה מהנדס גרמני, שעדיין משפר ומשדרג את המכונות, וכשתגיע הסכמה שהמוצר מושלם, יועברו המכונות למפעל חדש שיקום בנצרת עילית, במתחם ערטול, שיספק כ- 200 מקומות עבודה. "מנצרת עילית התה יצא לכל העולם, יש כבר ביקוש גדול בהמון מדינות, כשיקום המפעל בנצרת עילית נספק את התה לכל העולם", מסביר ערטול.

הלהיט שכובש את השוק. מקלוני התה
הלהיט שכובש את השוק. מקלוני התה

התה כשר בהשגחת בד"צ, כל שקית מכילה 23 גרם ומגיעה אטומה לשמירת הטריות. כרגע ניתן למצוא את התה ברשתות המובילות בישראל. השקתו מלווה בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, בשלטי חוצות וברשתות החברתיות בעלות של 1.5 מיליון שקל.

חברת ערטול, קיימת למעלה מ- 50 שנה וממוקמת כבר שנים בנצרת עילית, מפתחת מוצרים ברמה גבוהה מאוד ומשווקת לכל רחבי אירופה, כמו סבון אסותא, משחת שיניים פלואוריד וזברה, קרם ידיים ענוגה ועוד שלל מוצרים.

מאחורי החברה עומד ג'ריס ערטול, בן 52, נשוי לריטה ואב ל- 4 ילדים: עיסא, בן 30, שמשמש כסמנכ"ל החברה, לונא, בת 27, מתגוררת באיטליה ועובדת כאדריכלית, מריה, בת 25, מסיימת לימודי הנדסה בלוגנו, שוויץ ובן הזקונים אליאס, אלוף ישראל ברכיבה על סוסים, המתחרה בתחרויות ברחבי העולם ועתיד לייצג את ישראל באולימפיאדת טוקיו ב- 2020.

-ג'ריס, למה דווקא תה?

"בשנים האחרונות יש יותר ויותר מודעות לנושא אוכל ושתייה בריאים, חשבנו על משהו ייחודי, שיהיה תהליך לשקיות התה הישנות והמסורתיות, שיהיה יותר אסתטי, הגייני ונוח לשימוש. אני בהחלט גאה בתוצאה אליה הגענו".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות