fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ממה התרגש מלך הבוזוקי ממגדל העמק?

מה קרה כשהחייל מאור בוזגלו ממגדל העמק שב הביתה אחרי 6 שבועות? * ומה קרה לאימא רחלי קבסה, כשהבן אור התגייס לצבא * רכילות לשבת
משפחת בוזגלו מתאחדת (צילום עצמי)
משפחת בוזגלו מתאחדת (צילום עצמי)

*החייל מאור בוזגלו ממגדל העמק, חזר בשעה טובה הביתה מהבסיס, לאחר 6 שבועות בלי בית. אימא שושי ואבא דויקו (מלך הבוזוקי) מאושרים עד לשמיים וכמובן דאגו לפנק עם מיטב מאכלי הבית, כמו שהילד אוהב….

*הכבאי ראובן אזואלוס מתחנת נוף הגליל חגג יום הולדת. האישה עו"ד אליז, הרעיפה המון אהבה והבטיחה שהחגיגה האמיתית תהיה בחלוף הקורונה. מזל טוב.

*אם אתם רואים את רינת וייסבאום, מנהלת מדור קורסים ולימודי חוץ במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, רכונה על המחשב ועיניה מתרוצצות, דעו, לא מדובר בטרנד חדש אלא במרתון אמיתי לרגל פתיחת שלל קורסים מובילים ואיכותיים. תותחית?

*הסטודנטית המקסימה במגמת אדריכלות במכללה הטכנולוגית נוף הגליל, מיכל חיוקה, פינקה את הדיקנית סיגל גופר במשלוח מנות טעים במיוחד, מגוון עוגיות ביתיות מעשה ידי אמה וידיה להתפאר, היה טעים משו, משו.

*דור ואריאל קקון מעפולה, נהנים מהביחד ובעיקר מהפינוקים של ההורים האוהבים פארלה ופיני קקון. הזוג המלכותי לא מוותר על מטעמיה של המאמא הגדולה, השפית פארלה. לבריאות.

*בכיר הליכוד בעפולה, אופיר טוביאנה, חגג יום הולדת מיוחדת בחיק המשפחה, הרעיה האוהבת והמפנקת שני דאגה שעל אף ימי הדאגה מהמגפה, אופיר יחוש מלך יום הולדת. מברוק.

*מנהל 'קייטרינג קקון' מעפולה, פיני קקון הוכיח שיש לו כישורים רבים, צבעי מדופלם, גנן עם דיפלומה, מעצב עם תואר, בקיצור שיפוצניק בעל ידי זהב.

ושבו בנים

*איריס קורן, מרצה ומנחת סדנאות בשיטת לואיז היי, מאושרת מתמיד. הסיבה: הבן הבכור שב משהות ארוכה באפריקה והבן הצעיר הגיע הביתה מהצבא. יש יותר אושר מזה?

יש לה טיפ. איריס קורן והבנים (צילום עצמי)
יש לה טיפ. איריס קורן והבנים (צילום עצמי)

*״יש הרבה סיבות לחייך גם בתקופה זו", אומרת איריס קורן למדור, שתמיד אוהב לפרגן לה. אנחנו מאמינים לה…

*הפדגוג ואיש הנדל"ן יניב אוחיון, מעפולה הכין  את המנגל המיוחד והענק לחגיגת ברביקיו משפחתית בעצמאות, עם המון בשרים על האש.

* אגב, למדור גונבה השמועה שבכל שנה שולחן העצמאות של האוחיונים   מלא עד אפס. כנראה שהשנה זה לא יקרה בגלל הקורונה, אבל הם לא מוותרים על המנגל.

התגייס. אימא רחלי קבסה עם הבן אסף (צילום עצמי)
התגייס. אימא רחלי קבסה עם הבן אור (צילום עצמי)

*אם ראיתם השבוע את אשת העסקים הבית שאנית, רחלי קבסה, לחוצה משהו, אז המדור כאן לעדכן שזה לא בגלל הקורונה אלא בגלל הגיוס לצבא של הבן אור. אמי הגנרלית.

אהבתם את הכתבה? הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובעמוד הפייסבוק שלנו ידיעות הגליל ידיעון עפולה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות