fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"מבטיח שבסוף העונה הקבוצה הזו לא תהיה במקום האחרון"

מאמן אסי גלבוע, המדורגת לפני אחרונה בטבלהב, החליף את אין טייב בתפקיד, ביצע שורה של שינויים ומקווה להעלות את הקבוצה על דרך המלך
רפי בוסקילה
רפי בוסקילה (צילום: חג'אג ראחל)

גם חילופי המאמנים באסי גלבוע לא מצליחים בשלב זה לייצב את המערכת. המאמן רפי בוסקילה, שהחליף את איתן טייב במחזור ה- 7, כשלקבוצה הייתה נקודה אחת בלבד.

רפי בוסקילה
רפי בוסקילה (צילום: חג'אג ראחל)

תחת הדרכתו של בוסקילה השיגה הקבוצה ניצחון על בית שאן, שתי תוצאות תיקו נגד טבריה והשבוע נגד צעירי כפר כנא ושני הפסדים מול הפועל חדרה וצור שלום. בסך השיגה אסי עם בוסקילה 5 נקודות ב- 5 משחקים, שמדרגים אותה בשלב זה של העונה מתחת לקו האדום במקום ה-15 עם 6 נקודות בלבד.
המאמן בוסקילה על הקבוצה שלו, שמארחת היום את מועדון ספורט רובי שפירא מהצמרת: האווירה בקבוצה מצוינת, אימונים טובים, שחקנים טובים, צריך להכניס עוד אטרף במקום הזה ונקווה לעשות זאת. צריך עוד שחקן קדמי ואני מאמין שיהיה בסדר. יש כאן חומר שחקנים מצוין, הבאתי שחקנים שמאימים לאופי של הקבוצה".
-למה הקבוצה לא מצליחה להתרומם?
"קבוצה הייתה נאיבית לכן צירפנו את יהודה זאנו, אמרי זייד ופיליפ ווליקובסקי, שחקנים שמביאים אתם אגרסיביות, אני מאמין ומקווה שברגע שיבוא ניצחון אחד יבואו עוד אחריו. אני מזהה שיש אצלנו חוסר ביטחון בגלל הפחד להפסיד אבל אני מאמין שיהיה בסדר, מבטיח שבסוף העונה הקבוצה הזו לא תהיה במקום האחרון".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות