fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלכין חתם בראשון לציון, עדיין מאמין שיגיע למכבי חיפה

"המטרה היא להגיע לשם, אני עדיין צעיר, בסך הכל בן 23, מאמין שאחזור למכבי חיפה", הוא אופטימי.
ערן מלכין (צילום: יצחק סולומון)

כדורגלן הפועל נצרת עילית בשנים האחרונות, ערן מלכין, שבחצי העונה החולפת היה במכבי הרצליה אך לא ממש שיחק שם ( 8 משחקים בלבד), בעקבות עימות עם אחד השחקנים, חתם השבוע בהפועל ראשון לציון מהליגה הלאומית.

מלכין, בן 23, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, שם סומן כמי שיגיע בעתיד לקבוצה הבוגרת, לא הצליח לעשות את קפיצת המדרגה ולחזור למכבי חיפה בדלת הראשית.

ערן מלכין  (צילום: יצחק סולומון)
ערן מלכין (צילום: יצחק סולומון)

בחודשים האחרונים הוא מנהל את עסקי המותג המשפחתי "גליתה" באזור המרכז, העדיף לשחק בקבוצה מהמרכז, לכן החזרה שלו לנצרת עילית לא הייתה על הפרק. "עם כל הסימפטיה שלי לנצרת עילית, האופציה הזו לא הייתה על הפרק, כי העדפתי להישאר באזור המרכז", הוא מסביר.

כמו כל צעיר שעוזב את מכבי חיפה, אמר מלכין בתחילת הדרך, כשרק הושאל לנצרת עילית, כי המטרה שלו היא לצבור ניסיון ולחזור למכבי חיפה בדלת הראשית. מי שחושב שמלכין ויתר על החלום טועה ובגדול. "המטרה היא להגיע לשם, אני עדיין צעיר, בסך הכל בן 23, מאמין שאחזור למכבי חיפה", הוא אופטימי.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות