fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מכירים את אנמיה?

בימים אלה עושה את צעדיו הראשונים בעולם הראפ בחור צעיר בשם עמי בן זקן או בשם הבמה שלו "אנמיה".
עמי בן זקו (צילום עצמי)
עמי בן זקו (צילום עצמי)

בימים אלה עושה את צעדיו הראשונים בעולם הראפ בחור צעיר בשם עמי בן זקן או בשם הבמה שלו "אנמיה".

עמי בן זקו (צילום עצמי)
עמי בן זקן (צילום עצמי)

בן זקן, בן 18, סיים השנה את לימודיו בבית הספר התיכון "אורט רוגוזין" במגדל העמק שם למד במגמת אומנות ומתגייס בימים הקרובים לצה"ל. לצד אהבה לאמנות, ציור וגרפיקה הוא מרבה להאזין לסגנונות שונים של מוזיקה מאז היה ילד. "האהבה למוזיקה החלה כבר בגיל צעיר כאשר שמעתי סגנונות רבים ושונים אבל האהבה האמיתית שלי זה מוזיקת ראפ", סיפר בן עמי והוסיף: "אני חי את המוזיקה כל הזמן. אני מביע את עצמי דרך הראפ והחלום שלי לתת סאונד חדש לבמה ולהגיע לקהל ישראלי".

בן זקן אמנם אחראי על תחום החריזה והמוזיקה וכותב בעצמו את כל הטקסטים והביטים אך עובד באופן צמוד עם חברו הקרוב ניר קרוטר שמנגן בכלים שונים ומפיק בסטודיו הביתי את המוזיקה של השניים. במהלך השנה האחרונה צילמו בן עמי וקרוטר שני קליפים ראשונים "תפסיקי לי להציק" ו-"מה תגיד על זה", כאשר הצילומים התקיימו במגדל העמק וכל ההפקה נעשתה בכוחות מקומיים, רובם חבריהם של השניים לספסל הלימודים.

את הקליפים צילמו וערכו סטס וטקוב ונבו אביטן ואילו החברות הקרובות מילאו את תפקיד הרקדניות בקליפ. בבית הספר מפרגנים לשניים ואף דאגו להם למיני הופעת בכורה כאשר שילבו בטקס הסיום של בית הספר קטע ראפ מקורי וזאת כדי שיזכרו תמיד היכן החלו והיכן ספגו את הכישרון.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות