fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיזם המעשים הטובים של תלמידי בי"ס נטופה

תלמידי בית הספר היסודי בנצרת עילית, בעקבות היוזמה של עמותת ה"פרפרים של עומר" מעלה למודעות את האחריות החברתית והעשייה למען האחר בסימן "ואהבת לרעך כמוך"

בסוף חודש אוקטובר 2014, נהרגה עומר שמש, בת 22 מהוד השרון, בהתהפכות אוטובוס בנפאל. שמש טיילה עם בן זוגה, אייל אנקור, שנפצע בתאונה.

אוטובוס התיירים התהפך לאחר שיצא מבירת נפאל, קטמנדו, ונפל מגובה 50 מטרים בדרך לשמורת לנגטנג שבהרי ההימאליה. בתאונה נהרגו 12 בני אדם ועשרות נפצעו.

רק שבוע לפני כן, ניצלה שמש ממפולת שלגים קטלנית, ברכס האנפורנה, שבהרי ההימלאיה.

המשפחה של עומר והחברים הקימו להנצחתה את עמותת "הפרפרים של עומר". מטרתה לעודד עשיית מעשים טובים באמצעות צמיד הפרפרים של עומר (הצמיד האדום) שעובר מאדם לאדם במעשה טוב, ויוצר שרשרת אנושית של מעשים טובים.
הצמידים נשלחים באהבה, ללא תשלום, לכול מי שפונה אלינו ומבקש לקחת חלק בפרויקט.

תלמידי נטופה והצמידים (צילום עצמי)

60,000 אנשים, נוער וילדים כבר עונדים את הצמיד. מטרת הגיוס לאפשר רכישת 120,000 צמידים, על מנת להמשיך ולהטמיע את הפרויקט ב- 200 בתי ספר נוספים בשנת הלימודים הנוכחית.

השבוע הצטרפו לפרויקט תלמידי כיתה ד' מבית הספר היסודי נטופה בנצרת עילית, בניהולה של מירי כהן, ובניצוחה של מחנכת כתה ד'.

הפעילות בעקבות היוזמה של עמותת ה"פרפרים של עומר" מעלה למודעות את האחריות החברתית והעשייה למען האחר בסימן "ואהבת לרעך כמוך" העולה בקנה אחד עם התפיסה הבית ספרית אני בטוחה שבעקבותינו יצטרפו בתי ספר נוספים למיזם.

המורה רחלי גילדין אמרה: "הצגתי את הסיפור של עומר בכתה, הילדים הציעו הצעות משלהם לקיום המיזם ועברו בין הכתות להסביר את הרעיון מאחוריו. המטרה להעביר את הרעיון לכמה שיותר אנשים, לעשות מעשים טובים ללא תמורה ובאהבה וכך להמשיך את דרכה של עומר ז"ל, שהאמינה באדם".

 

ו

 

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות