fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מזל טוב לגיזי דורבור

בגיל 30 קיבל הבלם הליברי של הפועל עפולה את תעודת הזהות הישראלית * "קבעתי כאן את ביתי, אוהב את העיר עפולה, את הקבוצה ואת האוהדים", אמר * שחקן בהפועל עפולה: "הוא נכס לכל חדר הלבשה
גיזי מציג את התעודה הכחולה (צילום עצמי)
גיזי מציג את התעודה הכחולה (צילום עצמי)

כדורגלן הפועל עפולה, גיזי דורבור, בן 30, קיבל השבוע תעודת זהות ישראלית, לאחר 8 שנים בישראל, במהלכם נישא לתושבת עפולה, אולה שמה. כעת תוכל הפועל עפולה לפנות מקום לזר נוסף בסגל.

גיזי מציג את התעודה הכחולה (צילום עצמי)
גיזי מציג את התעודה הכחולה (צילום עצמי)

העונה שבשער תהיה כבר העונה ה- 9 שלו בישראל, במהלך רשם שתי ירידות עם מכבי בת ים והפועל הרצליה וגם הגיע לפליאוף העליון ולחצי גמר גביע המדינה עם הפועל עפולה.

כשהביא אותו ירון הוכנבוים לפני 3 שנים, לשורות הפועל עפולה שרק עלתה ליגה, היו שתהו כיצד הכדורגלן הליברי ישדרג אותה, לאור רקורד הירידות שלו. אבל מהר מאוד הפך דורבור לאחד השחקנים באהובים בחדר ההלבשה וגם ביציעים. "הוא עממי, אחד משלנו, מחייך ומדבר בגובה העיניים", אומר יושב ראש חוג האוהדים, איתי כהן.

לפני כשנתיים הכיר דורבור את אולה, צעירה עפולאית, השניים התאהבו ונישאו, מה שסלל עבורו את הדרך לקבלת תעודת הזהות הישראלית השבוע. "קבעתי כאן את ביתי, שמח להיות אזרח ישראלי, אוהב את העיר עפולה, את הקבוצה ואת האוהדים", אמר בצניעות.

שחקן בהפועל עפולה, ששיחק עם דורבור, מפרגן לליברי ואומר: "הוא אחד הזרים הכי חבורתיים שאי פעם שיחקתי אתם, הוא גם בלם מצוין, נכס לכל חדר הלבשה. הוא השתלב מצוין בעיר ובקבוצה, פשוט אוהב את עפולה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות