fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: גלבוע גליל פתחה עונה באירוע חגיגי עם 600 אוהדים

קבוצת הכדורסל מליגת העל הציגה את השחקנים החדשים שיככבו בעונה הקרובה על הפרקט באולם בגן נר. את ההצגה גנב הג'ודוקא אריק זאבי שהעביר הרצאה מהפנטת
אריק זאבי מרצה לקהל בגן נר (צילום: דוברות גלבוע גליל)
אריק זאבי מרצה לקהל בגן נר (צילום: דוברות גלבוע גליל)
אריק זאבי מרצה לקהל בגן נר (צילום: דוברות גלבוע גליל)
אריק זאבי מרצה לקהל בגן נר (צילום: דוברות גלבוע גליל)

כמיטב המסורת, קבוצת הכדורסל הפועל אלטשולר שחם גלבוע גליל פתחה את עונת 2013/14 באולם בגן נר, באירוע שכול כולו עבור אוהדי הקבוצה.

את הזרקורים של פתיחת הערב לקחו שחקני הנוער של גלבוע מעיינות שניצחו בגמר טורניר ראווה את קבוצת בית הספר הראלי בחיפה. האקשן האמיתי החל בשעות הערב כאשר עלה על הפרקט אחד מגדולי הספורטאים בישראל, הג'ודוקא אריק זאבי שהעביר הרצאה מהפנטת על "לנצח בקרבות היום יום".

מיד לאחר ההרצאה החל הטקס המסורתי שבו מנכ"ל המועדון עמית גל, הציג את שחקני המועדון אנשי ההנהלה והמנהלה. השחקנים החדשים עוררו סקרנות. מלבד הקפטן החדש עמית שמחון ונמרוד טישמן כל שאר השחקנים הם חדשים, טוני יאנגר, סטו דגלאס, ריק ג'קסון, ג'ראלד רובינסון, בר ראובן, חואקין שוכמן, אדריאן בנקס וגם המוחתם הטרי דראגו פאלסיץ' הקרואטי, שרק נחת לפנות בוקר בישראל.

לאחר הדיבורים התקיים משחק ראווה בין הקבוצה הבוגרת לקבוצת הנוער. במהלך המשחק זכה הקהל לראות את אדריאן בנקס מרחף לטבעת במגוון רחב של הטבעות. את ההצגה גנב טוני יאנגר, שבמהלך משחק הראווה לקח את המיקרופון ודאג להפעיל את הקהל ביציעים בריקודים ושירה.

אוהדי הקבוצה לא ויתרו על צילומים וחתימות מהכוכבים החדשים ואפילו הפסקת חשמל קצרה לא עצרה את החגיגה על הפרקט.

הקבוצה המריאה למחנה אימון בפולין למשך שבוע ימים שבמהלכו תקיים מספר משחקי אימון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות