fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בעקבות העגלים הגנובים: מרדף מהסרטים אחר גנבי בקר באזור התפר

במג״ב צפון רגילים להתמודד מול גנבים נחושים ומתוחכמים, אבל מרדף כפי שהתקיים בתחילת השבוע, גם ותיקי המרחב אינם זוכרים בסיוע מסוק, בעקבות גניבת ארבעה עגלים
העגלים הגנובים
העגלים הגנובים (צילום: דוברות משטרת ישראל)
העגלים הגנובים
העגלים הגנובים (צילום: דוברות משטרת ישראל)

בימים האחרונים לוחמי משמר הגבול של המפקדה הכפרית עמקים ומתנדבים של המפקדה הכפרית, מוצאים את עצמם עסוקים במיוחד וללא רגע דל. אחרי שביום שבת בערב הם תפסו בפעילות מתוחכמת ארבע מלגזות גנובות, בשבת בשעות הצהריים התנהל באזור הצפון מרדף מהסרטים, הפעם כנגד חוליית גנבי בקר.

האירוע התחיל באזור עין השופט. בפעילות שגרתית, קצין הביטחון של הישוב זיהה רכב הנהוג ע״י שני חשודים ובו ארבעה עגלים. מיד העביר הקב״ט דיווח והזעיק כוחות נוספים למקום. החשודים שהבחינו בכך שעלו עליהם, החלו להימלט תוך נסיעה פרועה.

לאחר מספר דקות של מרדף, שכלל גם סיוע של מסוק אשר הכווין את הכוחות הקרקעיים, החשודים פרקו מהרכב והחלו להימלט רגלית בשטח פתוח לכיוון ואדי הסמוך למקום. לוחמי מג״ב ביצעו אחריהם מרדף רגלי, אשר במהלכו נתפסו שני החשודים.

לאחר בדיקה ותחקור ראשוני, הסתבר כי העגלים נגנבו מספר דקות קודם לכן מהישוב גל עד. שני החשודים, תושבי הכפר מעוויאה שבצפון, נעצרו ונלקחו להמשך טיפול וחקירה ביחידה המרחבית ״ארז״ של משמר הגבול. העגלים כמובן, הושבו לבעליהם.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות