fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אסי גלבוע פתחה את העונה

המאמן החדש מאיר ארמה: "יש לנו קבוצה צעירה ובריאה לעוד כמה שנים קדימה"
מאיר ארמה
מאיר ארמה (צילום: חג'אג רחאל)
מאיר ארמה
המאמן מאיר ארמה (צילום: חג'אג רחאל)

אסי גלבוע ירתה את יריית הפתיחה לקראת העונה הקרובה, לאחר שקיימה אימון בכורה ומסיבת עיתונאים. הרגשה חגיגית הייתה בגלבוע, גם בגלל השיפוצים הנרחבים שעבר המגרש, שבשנים האחרונות ספג תלונות מקיר לקיר, בשל התנאים הגרועים לקהל.

אם בשנים האחרונות היה לחץ קבוע של עלייה, התקציבים היו בהתאם, וכך גם הציפיות, הרי שהעונה הציפיות נמוכות, אף אחד לא ישתגע אם הקבוצה לא תעשה עלייה ובחדרי חדרים מאמינים כי היעדר לחץ יעשה רק טוב לקבוצה. "תמיד מרגש להתחיל עוד עונה", אומר המאמן החדש מאיר ארמה.

לדברי ארמה, "יש לנו קבוצה צעירה ובריאה לעוד כמה שנים קדימה", והעביר מסר לשחקני הבית: "יש לנו 13 שחקני בית בסגל, הם יקבלו במה, אבל שאף אחד לא יחשוב שאם הוא שחקן בית הוא ישחק אוטומטית. רק מי שיוכיח את עצמו ישחק אצלי".

ארמה התייחס לפרסומים, לפיהם הוחתם באסי גלבוע בגלל העלויות הזולות שלו. "זה קשקוש אחד גדול, אף פעם לא הייתי מאמן זול וגם בעתיד לא אהיה. אני אחד משלושת המאמנים המרוויחים הבכירים בליגה א'. בחרו בי בגלל הנושא המקצועי ולא בגלל הכסף".

ארמה התייחס גם לחלוץ סבי שאולוב, שסיכם בקבוצה אבל העדיף להמשיך בהפועל חדרה. "אני לא מחכה לו, אנחנו מועדון מכובד שלא רודף אחרי אף אחד, יש לי מספיק אופציות אחרות", הוא אומר. אסי גלבוע תקיים החל מ- 11 באוגוסט לא פחות מ- 11 משחקי אימון עד לפתיחת העונה הבאה. ב- 25 באוגוסט תצא למחנה אימונים בן שבוע ימים בכפר בלום בגליל העליון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות