fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יחימוביץ': "מעמד הביניים שוב חוטף מידיו של שר האוצר שטוען שהוא פטרונו"

יו"ר האופוזיציה, ח"כ שלי יחימוביץ, היתה אורחת של החוג לתקשורת במכללה האקדמית עמק יזרעאל, תקפה בחריפות את תוכנית הקיצוצים, אך אמרה "אכנס לממשלה אם בנט יפרוש
שלי יחימוביץ'
שלי יחימוביץ' (צילום: זיו לוי)
ח"כ שלי יחימוביץ'
ח"כ שלי יחימוביץ' (צילום: זיו לוי )

יו"ר האופוזיציה ומפלגת העבודה, ח"כ שלי יחימוביץ, בחרה היום (שלישי) בסטודנטים מצטיינים לתקשורת מהמכללה האקדמית עמק יזרעאל, כדי לחשוף שינוי מהותי באסטרטגיה הפוליטית-מדינית שלה שבה דבקה מאז מסע הבחירות לכנסת בינואר השנה.

בתשובה לשאלתו של אחד הסטודנטים, הפתיעה ח"כ יחימוביץ: "בניגוד להצהרותיי בעבר, ובניגוד למה שאמרתי לראש הממשלה נתניהו בארבע עיניים בשיחה שקיימנו לאחר הבחירות, החלטתי היום שאהיה מוכנה להיכנס לממשלתו, עם כל כאבי הבטן המתלווים לכך מבחינתי, אם יסתמן הסכם מדיני משמעותי ואנשי הבית היהודי בראשות בנט יפרשו מהממשלה, כי הם לא יוכלו להסכים להסכם כזה. שלום אמיתי הוא בעיניי מעל לכל".

זו הפעם הראשונה שח"כ יחימוביץ מתבטאת בפומבי שהיא שוקלת להצטרף לממשלת נתניהו. על פרשת עמנואל רוזן אמרה ח"כ יחימוביץ בתשובה לשאלתו של אחד הסטודנטים: "שנים רבות ליוויתי נשים צעירות שנפלו קורבן לתקיפה מינית מכל סוג. ישבתי איתן שעות ארוכות והסתכלתי להן בלבן של העיניים. עשיתי הרבה בשבילן, כולל לשכב על הגדר כדי שהן לא ייפגעו. אין לי מילה טובה על העיתונאים שטוענים שהשמועות על מעלליו של חברם הגיעו אליהם והם לא עשו דבר באופן אישי".

על תוכניתו הכלכלית החדשה של שר האוצר יאיר לפיד, אמר ח"כ יחימוביץ: "זו תוכנית שכולה דיכאון, אכזריות ופגיעה בשכירים. כן, מעמד הביניים שוב חוטף. ומידי מי? מידיו של שר האוצר הטוען שהוא פטרונו של מעמד זה. איפה מנועי הצמיחה? איפה הכבדת היד על החברות העשירות?".

שעה ארוכה תקפה ח"כ יחימוביץ' תקפה במילים קשות את מדינותם הכלכלית של נתניהו ולפיד. היא האשימה אותם שהם מגדילים את הפערים בין עשירים לעניים, מוכרים את נכסי הציבור לטייקונים ואטומים לרחשי ליבו של הציבור.

בתשובה לשאלתו של אחד הסטודנטים על חופש העיתונות, אמרה ח"כ יחימוביץ שהצנזורה וסתימת הפה מכיוונם של אילי ההון גדולות בישראל 2013, מהצנזורה הצבאית והעיתונאים חשופים לפגיעה ולאיומים מצד בעלי ההון, בעיקר באמצעות איומים לתביעות דיבה "שגם אם אתה צודק אין לך את הזמן והכסף להילחם בהן במשך שנים בבתי המשפט".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות