fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מורי ורבי חיים אזולאי

מנכ"ל קבוצת הכדורגל הפועל נצרת עילית, גיל ברעם, סופד לשכנו חיים אזולאי, היו"ר המיתולוגי לשעבר של המועדון שהלך השבוע לעולמו
גיל ברעם עם מורו ורבו חיים אזולאי ז"ל (צילום ארכיון)
גיל ברעם עם מורו ורבו חיים אזולאי ז"ל (צילום ארכיון)

הבית הדו משפחתי הראשון שנבנה בנצרת עילית, היה הבית של משפחת אזולאי ומשפחת ברעם. אף אחד לא ידע מאיפה הכניסה הראשית לבתים, זה היה בית אחד, משפחה אחת!

גיל ברעם עם מורו ורבו חיים אזולאי ז"ל (צילום ארכיון)
גיל ברעם עם מורו ורבו חיים אזולאי ז"ל (צילום ארכיון)

כמי ששיחק בקבוצת הכדורגל נצרת עילית מגיל ילדים, חיים אזולאי היה אגדה בעיניי השחקנים. כולנו ידענו שמי שמקבל חוזה מקצועני אצל חיים אזולאי, מקבל חותמת על היותו שחקן כדורגל אמיתי.

חיים לקח את הקבוצה מליגה ב' והעלה אותה עד לליגה הארצית (מה שהיום הליגה הלאומית). זו הייתה תקופה שהיציעים מעץ היו רועדים בכל משחק, תקופת הזהב של הקבוצה

במשחקים בשבתות כל התושבים נהרו לאצטדיון מרסקו והדרומית, כדי לעודד את הפועל נצרת עילית של אקרמן, ג'נו, אדלר, גרינפלד, אווט, טובול ומעל כולם חיים אזולאי.

לימים הפכתי להיות אחד המאושרים, שקיבל מחיים אזולאי חוזה בבוגרים. הוא הדביק את כולנו "במחלה" ששמה הפועל נצרת עילית.

לימים,   הפכתי למנכ"ל המועדון. חיים היה יועץ הסתרים שלי במשך השנים הראשונות בתפקיד, היה מורי ורבי, איש כדורגל בכל רמ"ח אבריו, היה מתקשר, מחמיא, מייעץ ובעיקר מבקש לשמור על המועדון ברמה הגבוהה של הכדורגל. חיים נהג לומר לי ש"קבוצה חזקה טובה לעיר ולנוער בנצרת עילית".

לפני מספר חודשים חיים קיבל את אות יקיר נצרת עילית מראש העיר, רונן פלוט, שלא שכח את העשייה שלו למען הכדורגל ולמען העיר.

רונן ספד לו וסיפר שהחיוך האחרון של חיים היה כשסיפר לו שניצחנו את אחי נצרת בדרבי 0:3. חיים השאיר לנו דור המשך, הנכד דולב אזולאי, שחקן שצמח במחלקת הנוער של המועדון, הגיע לבוגרים וכל עתידו לפניו. דולב הוא דוגמא ומופת לחבר'ה צעירים. צורם לי שחיים לא זכה לראות את דולב משחק במדי הקבוצה הבוגרת.

דבר אחד אני מבטיח לך מר כדורגל: אנחנו מסתכלים ושומרים על דולב בשבילך: כמו ששמרת על כולנו.

נוח על משכבך בשלום, מורי ורבי, אבא יקר!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות