fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוריס אוזן מחפש ניצחון על האקסית

מאז עלייתה של בית שאן לליגה א' בשנת 13/14 טרם ניצחה בית שאן את עירוני טבריה, כאשר המאזן בין הקבוצות עומד על 2 תוצאות תיקו, ו- 2 ניצחונות לטבריה. היום ינסה המאמן אוזן לנצח את הקבוצה שהעלה לליגה הלאומית לפני 3 שנים.
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

המשחק החם של ליגה א' צפון מחזור 5, צפוי להיות היום (שישי, שעה 14:00)בבית שאן, כשהקבוצה המקומית, תארח את עירוני טבריה, כשבשורותיה 5 שחקנים ששיחקו בעבר בטבריה.. את טבריה מאמן מוריס אוזן, האי שהעלה לפני 3 עונות את טבריה לליגה הלאומית.

מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)
מוריס אוזן (צילום חגאג רחאל)

בית שאן מדורגת במקום ה- 4 עם 9 נקודות. עירוני טבריה במקום ה- 11 עם 4 נקודות. מלך השערים של טבריה הוא החלוץ מועמר קראקרה (אקס הפועל בית שאן) שעד כה עם 3 שערים מ-4 משחקים. במהלך השבוע האחרון חתם בעירוני טבריה הקשר האחורי – תום דן ששיחק בבית שאן כ-3 עונות ונחשב בעיני רבים לשחקן בית לכל דבר.

השבוע חתם בבהפועל בית שאן החלוץ אלדר שפשה (אחיו של עידן) שהגיע מעירוני נשר. הקשר גל אלקנתי חוזר מעונש הרחקה לאחר כרטיס אדום. את החלוץ מוחמד קנואתי חזר לעניינים לאחר פציעה קשה. שחקנים פצועים: הקפטן, שניר שטרית. המגן, שי כנפי (חזר להתאמן)

נתון חשוב: מאז עלייתה של בית שאן לליגה א' בשנת 13/14 טרם ניצחה בית שאן את עירוני טבריה, כאשר המאזן בין הקבוצות עומד על 2 תוצאות תיקו, ו- 2 ניצחונות לטבריה.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות