fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות פותח חוג מיוחד לילדים עם צרכים מיוחדים

"מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות חרט על דגלו את ערכי השוויון, כבוד האדם וקבלת האחר", מסביר לירן וינקור, מנכ"ל המועדון.
לירן וינקור (צילום גלבוע גליל)
לירן וינקור (צילום גלבוע גליל)

מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות  פותח השנה חוג כדורסל ייחודי לילדים עם צרכים מיוחדים.

לירון וינקור (צילום עצמי)
לירון וינקור (צילום עצמי)

בהנהלת מוא"ז הגלבוע הגיבו בסיפוק רב ובהתרגשות לנוכח היוזמה והפעילות של מועדון הכדורסל, ורואים בה שיקוף אותנטי לחזון החינוך בגלבוע המקדש את ערכי השוויון וכבוד בין בני האדם, ומטפח זהות וגאווה, בתחושת השייכות של ילדיה לקהילת הגלבוע.

על פי המתוכנן יכללו אימוני החוג פעילויות מגוונות במטרה לפתח יכולות כדורסל ומשחק חברותי, וזאת תוך מענה בנושא המוטורי והגופני. כל משתתפי החוג יקבלו ערכת אימון שתכלול- תיק, כדורסל וביגוד. בנוסף, במהלך העונה יצפו שחקני החוג, לפחות במשחק מקצועי אחד של גלבוע/ גליל, הקבוצה הבוגרת, המככבת בליגת העל. את החוג יעביר אילון סלוס, איש חינוך עם ניסיון בעבודה עם ילדים בעלי צרכים מיוחדים, שעזב את עולם הייטק לטובת עולם החינוך, ומשמש במרצה בחוג לחינוך במכללה האקדמית כנרת, לצד עבודתו כמאמן כדורסל במועדון גלבוע/מעיינות.

חוג ייחודי זה מצטרף לפעילות מרגשת שמקיים המועדון כבשגרה, במהלכו מגיעה הקבוצה הבכירה של המועדון, קבוצת הנוער בליגת-העל (כיתה יא'-יב'), לפעילות משותפת עם ילדי בית ספר דרור במסילות, שהוא בי"ס לילדים המאובחנים על הספקטרום האוטיסטי.

"מועדון הכדורסל גלבוע/מעיינות חרט על דגלו את ערכי השוויון, כבוד האדם וקבלת האחר", מסביר לירן וינקור, מנכ"ל המועדון. "דווקא בקרב ילדים הסובלים מהפרעה בתנועה ובמוטוריקה, ישנו משנה חשיבות לקיום מסגרת ספורטיבית, אשר מסייעת להם לצמוח ולהגשים חלומות. נמשיך להתמסר לקהילה שלנו ונושיט יד לכל משימה המעצימה את הילדים שלנו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות