fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מוטי מלכה עזב את הפועל נצרת עילית

החלוץ הדהים היום (חמישי) את הפועל נצרת עילית, כשהודיע כי הוא עוזב את הקבוצה בשל מה שהוא הגדיר "חוסר השתלבות מקצועית". הדברים מפתיעים לאור העובדה שהוא והמאמן רפי בוסקילה הם חברים קרובים ואף גרים בסמיכות במגדל העמק. הקבוצה עברה היום רשמית בבקרה התקציבית.
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מכונת שערים. מוטי מלכה (צילום: מיכאל מלכין)

החלוץ מוטי מלכה, הדהים היום (חמישי) את הפועל נצרת עילית, כשהודיע כי הוא עוזב את הקבוצה בשל מה שהוא הגדיר "חוסר השתלבות מקצועית". הדברים מפתיעים לאור העובדה שהוא והמאמן רפי בוסקילה הם חברים קרובים ואף גרים בסמיכות במגדל העמק.

מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין
מוטי מלכה צילום: מיכאל מלכין

יש לציין כי במשחק גביע הטוטו נגד הפועל עכו הוא לא עלה בהרכב. כזכור, מוטי מלכה לא יצא עם הקבוצה למחנה האימונים בבולגריה וגם תנאיו הכספיים טרם סוכמו, למרות שהיו הבנות עקרוניות לפיהן ימשיך בקבוצה.  בעונה שעברה כבש מלכה 6 שערים בחצי עונה ובחודש ינואר עזב למכבי נתניה מליגת העל, שם כבש שער אחד ולא הצליח לעזור לקבוצה להישאר בליגה.

הכדורגלן הוותיק יהודה זנו, עזב את הקבוצה והיום התחיל להתאמן בהפועל הרצליה מליגה א', המודרכת על ידי עופר טלקר. "הפועל נצרת עילית הייתה ותהיה הבית שלי, אבל החלטנו לקחת שנת התאווררות", אמר זנו.

המכתב שהתקבל היום מהבקרה התקציבית
המכתב שהתקבל היום מהבקרה התקציבית

החלוץ ירדן כהן שב היום לאימונים. הקבוצה עברה היום בבקרה התקציבית, למעט הפצועים ג'ורג' אמסיס ורועי עטר. מדובר בהישג אדיר, לאור ההודעה הראשונית של הבקרה לפיה הקבוצה מועמדת לירידה לליגה א'. מחר תתמודד מול מכבי אחי נצרת, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות