fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מה עושה רונן פלוט בלילות?

ראש עיריית נצרת עילית הצטרף לסיור לילי של סיירת השיטור העירוני והנחה להגביר אכיפה ולנקוט ביד קשה כלפי עברייני תנועה שמשתוללים בכבישי העיר ברכבים עם לוחית זיהוי מוסתרת
רונן פלוט ואנשי הביטחון של העירייה (צילום עצמי)
רונן פלוט ואנשי הביטחון של העירייה (צילום עצמי)

לראש עיריית נצרת עילית, רונן פלוט, נמאס מתופעת הנהגים שנוסעים בכבישים העירוניים וגורמים למטרד רעש כתוצאה מהשמעת מוזיקה בווליום גבוה, נסיעה ברכב עם אגזוז לא תקין שגורם לרעש ופליטת עשן.

פלוט ואנשי הביטחון של העירייה (צילום עצמי)
פלוט ואנשי הביטחון של העירייה (צילום עצמי)

התופעה אומנם פחתה בחודשים האחרונים בעקבות פעילות השיטור העירוני, אך פלוט מבקש לחסלה עד להיעלמותה כליל "הביטחון האישי של התושבים הוא הדבר החשוב ביותר ולמרות שאף פעם אין 100% אנו שואפים לביטחון מלא וללא פשרות".

פלוט עצמו הצטרף ביום שני השבוע לסיור לילי של השיטור העירוני ושהה עם הצוותים עד השעות המאוחרות של הלילה. "היה לי חשוב לראות מקרוב את פעילות השיטור ולבדוק מה עוד ניתן לשפר כדי להעלות את רמת הביטחון וכמובן לחזק את השיטור העירוני בפעילותו הקשוחה כנגד העבריינים" אמר פלוט והוסיף "נצרת עילית לא תהיה שטח הפקר. יחד ובשיתוף מלא עם המשטרה ננקוט בחומרה ובאכיפה חסרת פשרות"

פלוט הנחה את המוקד העירוני לבקש מן הפונים לגלות ערנות ולדווח על כלי רכב פורעי חוק. "התושבים לא צריכים להזדהות, הם רק צריכים לרשום את מספר הלוחית של הרכב ואנחנו נדאג לאתר את בעליו".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות