fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגייסים תרומות לסייע למשפחות נזקקות בקייטנות החופש הגדול

"קייטנה ב- 3000 שקל? יש משפחות שלא מסוגלות לשלם גם 300 שקל"', מסביר משה גרוסמן מעמותת נעל"ה
משה גרוסמן
משה גרוסמן (צילום עצמי)

כפי שפורסם בשבוע שעבר בידיעות הגליל, עפ"י סקר עמותת חסדי נעמי, משפחות בצפון משלמות בממוצע 3,465 שקל לילד על קייטנות. מסתבר כי בנצרת עילית המצב טוב בהרבה. ראש העיר רונן פלוט דואג לילדי נצרת עילית, והם יהנו מקייטנות המסובסדות על ידי העירייה, כך שבמחזור הראשון המחיר לקייטנות בוקר, נע בין  300-585 שקל. "זה מקל באופן משמעותי על המשפחות ומאפשר להרבה מהן לשלוח את ילדיהם לקייטנות, אך עדיין יש כאלה שזקוקים לעזרה נוספת", אומר משה גרוסמן מעמותת נעל"ה.

לדברי משה גרוסמן: "מסתבר שישנן משפחות בעיר שאין באפשרותן לשלם אפילו 300 שקל על קייטנה, והבעיה מכפילה את עצמה כשמדובר על משפחות שלהן יותר מילד אחד. גרוסמן, שמסייע למשפחות העיר כל השנה וכבר כמה שנים, נחלץ לעזרת משפחות בסבסוד נוסף משמעותי לקייטנות ומסביר: "אני פוגש הורים שבקושי מצליחים להסתדר עם אוכל, הם אפילו לא חולמים על אפשרות לשלוח לקייטנה. במשפחות כאלו, תעסוקה לילדים בחופש היא צורך הכרחי. בלי זה, מפלס המתח גואה. ילדים שאין להם אפשרות לצאת לבילויים מסתובבים ברחובות ונגררים לחברה לא טובה או נמצאים בבית כל היום, וחיים כמו בסיר לחץ, שלעיתים עלול להתפוצץ ולגרום לאלימות מילולית ואפילו פיזית. אני רואה מחויבות לסייע לילדים אלו. לא רק שמגיע גם להם ליהנות כמו חבריהם מחוויות ילדות טובות, אלא זהו גורם מכריע בשמירה על רוגע וביטחון עבורם ועבור כל משפחתם. השתתפותם בקייטנות ובבתי ספר של החופש הגדול, היא לא מותרות, אלא צורך שלעיתים הוא לא פחות מאוכל, וממש מונע מאסון לקרות".

גרוסמן חותם בפניה לתושבי העיר מלב אל לב: "יש לכם אפשרות לעזור לילד בקייטנה? ניתן לסייע בתרומה דרך העברה בנקאית לעמותת "נעלה-נצרת עילית למען הזולת", בנק מזרחי טפחות (20), סניף נצרת עילית (560), ח-ן: 154901, כמו"כ ניתן לתרום ע"י כרטיס אשראי ובדרכים נוספות. מכירים משפחה שהייתם רוצים לעזור לה, אך לא רוצים לביישם בפניה ישירה? ניתן לעשות את זה דרכנו. לפרטים צרו קשר עם משה בטלפון: 054-7702363.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות