fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תום דן על הכוונת של הפועל מגדל העמק

בלם הפועל טבריה מועמד לחזק את ההגנה הרעועה של הקבוצה, שהשיגה השבוע ניצחון בכורה. אלא שהבלם הטברייני לא ממהר לרדת לליגה א'.
תום דן
תום דן (צילום: חג'ג ראחל)
תום דן
תום דן (צילום: חג'ג ראחל)

מאמן הפועל מגדל העמק, איתן טייב, עושה שמיניות באוויר כדי לחזק את ההגנה הרעועה שלו. לצדו של בני סימנטוב הוותיק, משחק פיליפ ווליקובסקי המוכשר, אך הוא אינו בלם טבעי.

נודע כי השם החם במגדל העמק הוא של תום דהן, שחקן הפועל טבריה, שלא מוצא את מקומו בהרכב העולה החדשה לליגה הלאומית. כזכור, בעונה שעברה הביא טייב את תום דן לבית שאן, ודן היה אחד ממצטייני העונה. אלא שתום דן לא ממהר לרדת לליגה א' ומבקש תחילה לממש את האופציה הלאומית עד תום. "רק אם הוא יבין שהוא לא בתוכניות של רפי בוסקילה, יסכים להגיע למגדל העמק", אומר מקורב לשחקן, שמוסיף כי "לא רק מגדל העמק רוצה אותו, יש לו עוד הצעות מליגה א'".

המאמן איתן טייב: "פתחנו את העונה בצורה לא טובה, במשחק הראשון הורחק לנו שחקן ובשני איבדנו יתרון של שני שערים. חסר לנו שחקן הגנה נוסף, בלם ליד בני סימנטוב, אנחנו צריכים לחזק את העמדה הזו, זה ישדרג אותנו משמעותית".

ביום שלישי זכתה מגדל העמק בניצחון ליגה ראשון העונה על קריית אתא, ששחרר המון לחץ בקבוצה. לידור כהן, שהגיע בתחילת השבוע מטבריה, כבש את השער השני.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות